ایجاد انگیزه برای نویسندگان / «سام» از نگاه یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» که کتاب‌ها را به بهای پشت جلد به دست علاقه‌مندان می‌رساند، به تازگی متعهد شده برای قدردانی از نویسندگان و مترجمان ۷ درصد بهای کتاب‌ها را به حساب آن‌ها منظور کند.

این بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون که علاوه بر حضور در عرصه بازیگری، حوزه نویسندگی را نیز تجربه کرده و تا کنون کتاب‌های «چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس» و «این تابستان فراموشت کردم» را به نگارش درآورده، درباره پرداخت درصدی از فروش کتاب‌ها به خالق اثر اعتقاد دارد: «این طرح که درصدی از فروش کتاب را برای حمایت از نویسندگان در نظر گرفته، بسیار ایده خوبی است، چرا که بسیاری از نویسندگان تک شغلی در حال حاضر نیاز به حمایت دارند و این طرح می‌تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتر در این‌گونه افراد شود.»

بهاره رهنما معتقد است که سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» می‌تواند در استای حمایت از نویسندگان قدم‌های مثبتی را بردارد.

 بازیگر فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» گفت: «اصولا انجام کار فرهنگی بسیار ارزشمند است و هر اتفاقی که بتواند در تهران شلوغ و پر ترافیک انجام کار فرهنگی را تسهیل کند اتفاق بسیار خوبی است.»

او ادامه داد: «این طرح می‌تواند دسترسی به کتاب را برای مردم راحت‌تر کرده و در وقت آن‌ها برای خرید کتاب صرفه جویی کند.»

سامانه اشتراک محصولات فرهنگی«سام» هر ۱۵ روز بولتن ویژه ای برای جدیدترین و پرفروش ترین محصولات فرهنگی کشور منتشر و در اختیار مشترکان و خریداران خود قرار می دهد. ساکنان تهران برای تهیه کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود (مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و…)، کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

۵۷۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.