ایجاد بخش مدیریت ارتباط با مشتری در شعب برگزیده شرکت خدمات اولTCT

۰۵ تیرماه ۱۳،

به منظور تسهیل خدمت رسانی به مشترکین همراه اول، بخش "مدیریت ارتباط با مشتری" در هشت شعبه برگزیده شرکت خدمات اول TCT در تهران راه اندازی شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT، با اجرای این طرح مسوولیت ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکین همراه اول در بخشهای مشکلات آنتن دهی، آوای انتظار، عدم امکان تماس با خارج از کشور، عدم امکان تماس با ۹۹۹۰، وصل پیامک تبلیغاتی، حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، مشکلات پیامک، سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS، مشکلات MMS، مشکلات بسته ها، مشکل خرید شارژ از ۹۹۹۰، مشکلات کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، مشکلات VMS، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده به عهده شرکت خدمات اول TCT می باشد.
 
براساس این گزراش، مشترکین همراه اول می توانند در فاز اول با مراجعه به هشت شعبه منتخب شرکت خدمات اول TCT تهران، مشکلات خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. شرکت خدمات اول TCT پس از انجام پیگیری های مربوطه حداکثر پس از یک ماه به مشکلات ثبت شده در خصوص آنتن دهی و بین ۳ تا ۱۰ روز به سایر مشکلات پاسخ مناسب خواهد داد.
 
در این اطلاعیه آمده است مشترکین همراه اول می توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ برای رفع مشکلات خود به هشت شعبه برگزیده شرکت خدمات اول TCT شامل شعبه پاسداران، سلیمان فارسی، پیروزی، ملت، آیت الله کاشانی، منتظری، حکمت شعار و شیخ فضل الله نوری مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.