ایجاد بستر لازم برای ارتقاء رفاه حال شهروندان منطقه ۴

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: تلاش می کنیم تا با کسب استانداردهای بین المللی، بستر لازم برای توسعه و ارتقاء رفاه حال عمومی شهروندان ایجاد شود.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری منطقه ۴ عزم خود را جزم  نموده است تا iبهره گیری از توانمندیهای موجود و تجارب ارزشمند و تلاش مدیران، طرح های مختلفی با کاربری های گردشگری و فرهنگی و تفریحی و بزرگراهی را iبه iبهره برداری برساند.

قائم مقام شهرداری منطقه ۴ ادامه داد: در این جهت با توجه iبه اهمیت استاندارد سازی و کاهش iبها های مصرفی و همچنین افزایش ایمنی و iبهداشت شغلی تاکنون این منطقه موفق iبه نگهداری ۵ استاندارد شامل استاندارد مدیریت محیط زیست IS010015، استاندارد رسیدگی iبه شکایات مشتریان IS010002، استاندارد ایمنی و iبهداشت مواد غذایی  HACCP ،استاندارد مدیریت محیط زیست IS014001 و استاندارد OHSASشد.

حسینی نژاد تصریح نمود: هم اکنون عناصر لازم برای ایجاد یک نظام مدیریت محیط زیست اثر بخش برای رسیدن iبه مقاصد زیست محیطی و توسعه پایدار فراهم شده است و بالطبع با داخلی نمودن و استاندارد سازی ها، کیفیت خدمات رسانی افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، بستر لازم را برای تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی و اجتماعی فراهم خواهد نمود.

حسینی نژاد تأکید نمود: با افزایش سطح آگاهی زیست محیطی شهروندان، کارکنان و پیمانکاران و با هماهنگ ، همدلی و برنامه ریزی مسئولان بتوانیم درقالب یک نظام مدیریت سازمان یافته و یکپارچه در جهت iبهبود مستمر عملکرد زیست محیطی این منطقه گام برداریم.

وی با اشاره iبه طرح های در دست اقدام، یادآور شد: کارخانه تبدیل زباله iبه انرژی و iبهداشت و ایمنی کارگاه های ساختمانی با رعایت این استانداردها در منطقه در حال اجراست و امیدواریم در پیاده رو سازی ایزو HSE که مرتبط با فعالیت های منطقه است همانند دیگر استانداردها با موفقیت در منطقه اجرایی کنیم.

وی خاطر نشان نمود: ایجاد یکپارچگی در فعالیت های iبهداشتی، ایمنی و محیط زیست، هدفمند نمودن فرآیند مدیریت ریسک ها، حذف iبها های ناشی از استقرار سیستم های مدیریتی و استانداردی، iبهداشتی، ایمنی و زیست محیطی و جلوگیری از دوباره کاری ها و موازی کاری و دستیابی iبه شاخص ها و معیارهای توسعه پایدار شهری از ویژگی های مهم ششمین استاندارد مدیریت ایمنی، iبهداشت شغلی و محیط زیست HSE است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.