ایجاد دو پردیس دانشگاهی فرهنگیان در شهر سمنان

۲۳فروردین۱۳،

4-1002.jpg

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از ایجاد دو پردیس دانشگاهی فرهنگیان در این استان خبر داد.

به گزارش سرویس “دانشگاهی” ایسنا، بنائیان در جمع ۶۰۰ نفری از فرهنگیان شهر سمنان، با بیان اینکه معلمان پرچمداران علم و معرفت می باشند، افزود: در سه سال اخیر دستاوردهای بزرگی در عرصه تعلیم و تربیت استان انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۹۱ این استان ۴۵ رتبه برتر جهانی و کشوری در عرصه علمی و ورزشی کسب کرده است، تصریح کرد: برای ایجاد پایه ششم ابتدایی ۴۰۰ کلاس درس نیاز بود که با بررسی‌های لازم و شناسایی مکان‌های مناسب نیاز به ساخت کلاس تازه ایجاد نشد و اول مهر به خوبی برگزار شد.

بنائیان با بیان اینکه رتبه سوم کنکور فنی و حرفه‌ای متعلق به استان سمنان است، اظهارکرد: فرهنگیان استان توانستند رتبه اول جشنواره فیزیک و رتبه سوم طراحی سئوال را به خود اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ۳۱ هزار و ۸۰۰ فرهنگی و دانش‌آموز در طرح حفظ قرآن ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: در این راستا ۱۱۰ دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۱۱۰ مدرسه قرآنی در استان وجود دارد، تاکید کرد: رشته علمی این استان در مرحله اول المپیاد علمی نسبت به سال قبل ۱۵۲ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.