ایجاد رشته تازه «مطالعات راهبردی بنیاد خانواده» در جهاد دانشگاهی

۴ م دیماه ،

35-92.jpg

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به تاریخچه تاسیس جهاد دانشگاهی، گفت: مجموعه‌ جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و فرهنگی است و این خصوصیت مهم را نقطه‌ عطف فعالیت‌های خود می‌داند و همه‌ فعالیت‌ها را به این سمت معطوف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان،حسن رهایی در دیدار قائم مقام، مدیران و معاونان کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از جهاد دانشگاهی، از ایجاد رشته تازه «مطالعات راهبردی بنیاد خانواده» با سفارش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان سمنان در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان خبر داد.

وی گفت: در همین راستا پروپوزال پیشنهاد رشته‌ تازه تهیه شده و محتوای آن براساس نیاز اصلی خانواده‌ها تعریف شده است و در صورت موافقت شورای گسترش آموزش عالی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته”مطالعات راهبردی بنیاد خانواده” یک رشته کاربردی در این حوزه محسوب می‌شود، ادامه داد: هدف ما این است که در گام اول و گام دوم این رشته در سطح شهرستان و کل استان تحت پوشش قرار گیرد و انشاءالله در گام سوم بتوانیم این رشته تحصیلی را در کل کشور توسعه دهیم.

محمد شجاعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این دیدار ضمن ارزشمند توصیف کردن فعالیت‌های جهاد دانشگاهی، خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بین جهاد دانشگاهی و کمیته امداد باید بسیار بیشتر و گسترده‌تر از این باشد و انشاء الله بتوانیم در فعالیتها و کارهای آموزشی و پژوهشی از ظرفیت و توانمندی‌های شاخص جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد آموزش ضمن خدمت را در اولویت قرار داده است، تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که سطح علمی کارکنان خود را بالا ببریم و در این زمینه جهاد دانشگاهی می‌تواند به کمیته امداد کمک کند، کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌خواهد در جهت تغییر سبک زندگی خانوده‌ها گام بردارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.