ایجاد رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع ارشد در واحد علوم و تحقیقات

ایجاد رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع ارشد در واحد علوم و تحقیقات

رییس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات گفت: برای نخستین بار در کشور، رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد.
چهارشنبه ۵ مهر ساعت ۱۴:۳۹

به گزارش سرویس دانشگاه برنا، علی شیخانی در جلسه آشنایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارایه می‌شود.

شیخانی با بیان این‌که این واحد دانشگاهی همواره نیاز سنجی دقیق آموزشی در نظام آموزش عالی کشور به‌ویژه برای تحصیلات تکمیلی را انجام می‌دهد، از راه‌اندازی رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین بار در کشور در واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

شیخانی افزود: با توجه به نیاز علمی کشور به تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش مهندسی توانبخشی و مطالعه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی در این حوزه، واحد علوم و تحقیقات با عنایت به اساتید برجسته در اختیار و امکانات موجود اقدام به راه اندازی این رشته تخصصی کرده که مورد استقبال بسیاری نیز واقع شده است.

شیخانی همچنین واحد علوم و تحقیقات را از معدود دانشگاه‌های کشور خواند که در آن رشته مهندسی پزشکی ارایه می‌شود.

وی گفت: تنها دو دانشگاه امیرکبیر و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌هایی‌اند که در آن رشته مهندسی پزشکی تدریس شده و پاسخگوی مشتاقان تحصیلی در این رشته تحصیلی‌اند.

رییس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با بیان این‌که رقابت سنگین علمی میان این دو دانشگاه در ارایه بهترین کیفیت آموزشی به دانشجویان این رشته تخصصی وجود دارد، گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارایه می‌شود.

شیخانی تصریح کرد: هم اکنون دانشکده مهندسی پزشکی در واحد علوم و تحقیقات دارای غنی‌ترین کتابخانه تخصصی این رشته تخصصی در کشور است.

مهندسی توانبخشی

 

ارشد

 

علوم و تحقیقات


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.