ایجاد رعب و وحشت؛ سیاست نخ نمای رژیم صهیونیستی برای حفظ بقا است

‘اسماعیل کوثری’ نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همیشه با جنگ و عملیات روانی سعی در پیشبرد اهداف شوم خویش داشته و متاسفانه تاکنون نیز با ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ها به بسیاری از مقاصد پلیدشان دست یافته اند.

وی گفت: اما معتقدم باید اسراییل بداند که دیگر آن دوران گذشته و جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که با چنین عملیات های روانی و یاوه گویی هایی از جانب رژیم صهیونیستی از آرمان های خویش دست بردارد.

کوثری افزود: اسرائیل باید بداند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها از چنین عملیات های روانی ترسی ندارد، بلکه کشورهای دیگر را هم تشویق می کند تا در مقابل رژیم متجاوز به سرزمین های اسلامی ایستادگی کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اینگونه ادعاها، همگی تو خالی است به گونه ای که در جنگ ۳۳ روزه و یا ۲۲ روزه ای که رژیم صهیونیستی با خفت شکست خورد، شاهد این قضیه بودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر سردمداران رژیم صهیونیستی بخواهند تصمیم نابخردانه و عجولانه ای گرفته و چشم طمع به سرزمین مقدس ایران داشته باشد؛ بطور یقین همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند همانند صاعقه در کوتاه ترین زمان بر سرشان فرود خواهیم آمد.

وی اظهار داشت:هم اکنون با توجه به شرایط منطقه و بیداری اسلامی ضربات سنگینی به پیکره رژیم اشغالگر قدس وارد شده و بطور یقین در آینده شاهد از بین رفتن این رژیم نامشروع خواهیم بود.

گزارمیز**۹۱۸۷**۱۵۴۲**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۹۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.