ایجاد سرویسهای محلی منطقه ای در غرب پایتخت

ایجاد سرویسهای محلی منطقه ای در غرب پایتخت

عصرخودرو : شهردار منطقه ۹ از ایجاد سرویسهای محلی منطقه ای همگام با دیگر مناطق در قالب شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی غرب پایتخت خبر داد.

به نقل از مهر، حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاستهای مدیریت کلانشهر تهران در خصوص شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی، طراحی سرویسهای محلی  منطقه ای در این بخش از پایتخت با توجه به تنوع حمل و نقل آغاز شد.

وی هدف از این طرح را ارتقا کیفی و اقتصادی کردن شبکه تاکسیرانی و اتوبوسرانی برشمرد و افزود: بر اساس جلسات اولیه با حضور کارشناسان حوزه ترافیک ، نمایندگان پلیس راهور منطقه و اعضا شورایاری ضمن ارزیابی سرویسهای موجود براساس استانداردها، تدابیر و راهکارهای مناسب جهت اصلاح بهبود خطوط ارائه می شود.

سلطانی ادامه داد: اعضا کمیسیون تخصصی اصلاح و طراحی خطوط ، نیازمندیهای لازم نسبت به اجرای طرح را بررسی و در خصوص گسترش خطوط محلی پیشنهاداتی را ارائه می دهند.

شهردار منطقه ۹ در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرا شدن طرح در منطقه ، تعادل و یکنواختی بین سرویسهای فرا منطقه ای به وجود آمده، مشکلات ناشی در خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی مرتفع و رفاه حال شهروندان تامین شود

یکشنبه ۱۲ شهریور   ۱۴:۳۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.