ایجاد شبکه توزیع محصولات نرم‌افزاری/ عرضه در فروشگاههای زنجیره ای

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از برنامه های مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای گنجاندن محصولات نرم افزاری در سبد خانوار ایرانی خبر داد و اظهار داشت: با همکاری این مرکز پخش محصولات نرم افزاری، بازیهای رایانه ای و فیلم های سینمایی دارای مجوز و هولوگرام از طریق شبکه توزیع بخش خصوصی در مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ صورت می گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از تولید و پخش رسانه های دیجیتال تولید داخل در مورد نحوه توزیع این محصولات، تصریح کرد: این طرح در سه فاز اجرایی خواهد شد که در فاز نخست محصولات نرم افزاری و بازی های رایانه ای در ۲ هزار فروشگاه بزرگ در سطح تهران عرضه می‌شود و در فاز دوم این محصولات در ۴ هزار فروشگاه عرضه خواهد شد.

علیزاده فاز سوم اجرای طرح شبکه توزیع محصولات رسانه های دیجیتال را مربوط به  کل کشور عنوان کرد و گفت: این محصولات ظرف یکسال آینده در تمامی فروشگاههای بزرگ سراسر کشور عرضه خواهند شد.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آغاز فاز نخست اجرای این طرح را قبل از ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اولویت توزیع محصولات نرم افزاری مربوط به محصولات فاخر تولید داخل و نیز محصولات خارجی مورد استفاده خانوار ایرانی است که دارای مجوز توزیع و پخش در کشور هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.