ایجاد شهر جدید در تهران

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران از ایجاد شهرستانی جدید در بخش مرکزی تهران در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

حجت‏الله مهدوی ظهر امروز در نشستی با مسئولان پردیس اظهار داشت: این اقدام در آینده‏ای نزدیک رخ می‏دهد و بی‏شک منافع بسیاری را برای منطقه به دنبال دارد.

مهدوی اضافه کرد: در صورت تحقق طرح تبدیل جغرافیایی بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا، علاوه بر مردم شهرهای پردیس، بومهن و نواحی روستایی، مسئولان شهرستان تهران نیز با ابزاری بهتر خدمات خود را به مردم ارائه می‏دهند.

 

* خرداد، ماه رویدادهای تاریخی تلخ و شیرین

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران، خرداد را ماه وقوع و پیدایش رویدادهای تاریخی مهم برای ایران اسلامی خواند.

وی ادامه داد: در این ماه واقعه جان‏گداز و تلخی مانند عروج ملکوتی بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم، اما در میان این غم و اندوه، آنچه آتش وجود عاشقان امامت را التیام بخشید، آغاز ولایت رهبر فرزانه انقلاب بود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: خرداد امسال با ماه پر خیر و برکت رجب نیز عجین شده و باید قدر چنین روزهای عظیمی را دانست.

 

* شهدا فراموش نشوند

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران بر لزوم یادآوری یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب در همه مراسمی که در این شهرستان برگزار می‏شود، تأکید کرد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز از عزت و عظمت نصیب این مرز و بوم اسلامی شده، بدون تردید محصول خون پاک شهدای گلگون‏کفن است.

مهدوی اضافه کرد: از این رو، باید قدر و قیمت چنین گوهران درخشانی را با توجه بیش از پیش به خانواده شهدا درک کنیم.

 

* ارسال ۲۱۱ مصوبه شورای شهر پردیس به فرمانداری

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: در سالی که گذشت، ۲۱۱ مصوبه توسط شورای اسلامی شهر جدید پردیس تصویب و به فرمانداری شهرستان تهران ارسال شد.

مهدوی اضافه کرد: با توجه به این میزان مصوبه ارسالی از شهر پردیس به فرمانداری شهرستان تهران، می‏توان گفت که به طور میانگین روزانه ۱٫۷ مصوبه در این شهر به تصویب می‏رسد.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران عنوان کرد: از میان این تعداد مصوبه شورای اسلامی شهر جدید پردیس، ۳۸ مصوبه به صورت گفت‏وگوی تلفنی و بر اساس تعامل مناسب بین شهردار قبلی پردیس و فرمانداری شهرستان تهران پیگیری و مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ مصوبه نیز با مغایرت‏های قانونی مواجه و برای اصلاح دوباره به شهرداری پردیس ارجاع داده شد.

به اعتقاد مهدوی، چنین سطح گسترده‏ای از مصوبات و پیگیری‏های مستمر آنها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس نشان‏دهنده پویایی مدیریت شهری این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران اذعان داشت: بدون شک تعامل، کوشش و پشتکار حاصل از اتحاد و هم‏دلی در پس این مهم نهفته است.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.