ایجاد فرصت های طلایی در استان ها ره آورد سفرهای رییس جمهور است

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خوزستان،’ سید جعفر حجازی’ با اشاره به برگزاری یکصدمین سفر ریاست جمهوری، سفرهای استانی عالی ترین مقام اجرایی کشور را یک نهضت جدید در عرصه خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: راه آورد چنین اقدام ارزشمندی، زمینه ساز فرصت هایی طلایی برای توسعه و پیشرفت استان ها شد.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهور کشورمان محرومیت در شهرها را که طی سال های قبل از آن به فراموشی سپرده شده بود دو باره مطرح و برای زدودن غبار محرومیت از چهره این مناطق تلاش مضاعف نمود.

حجازی دیدار صمیمانه رییس جمهور با اقشار مختلف مردم در استان ها خصوصا قشرهای محروم جامعه را جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسوولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمت گزاران خود دانست.

وی گفت: برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سایر نظام های موجود سیاسی همین است که حضور در بین مردم و رسیدگی به امورات آنان را همیشه مایه فخر و مباهات خود می دانستند.

مقام عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه سفرهای مقام معظم رهبری به استان ها الهام بخش سفرهای استانی ریاست جمهوری است، گفت: پویایی جامعه اسلامی به آن است که فاصله ها میان رهبر و مقتدای آن جامعه و دیگر مسوولان با مردم برداشته شود و این یکی از آموزه های مهم مکتب حیات بخش اهل بیت (ع) است که جای خالی آن در نظامهای لیبرال دموکراسی کاملا مشهود است.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به آسیب های ناشی از جنگ تحمیلی در برخی شهرهای خوزستان گفت: با روی کار آمدن دولت های نهم و دهم و اهتمام جدی شخص رییس جمهور بار دیگر پرونده مناطق آسیب دیده از جنگ گشوده شد و فصل نوینی در توسعه و آبادانی این شهرها آغاز شد.

حجازی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانی، مسایل و مشکلات استان ها را به صورت میدانی هدف گیری کرده است, خاطر نشان کرد: اجرای چنین مصوباتی، همت و تلاشی مضاعف از سوی تمامی دستگاه های یک استان را می طلبد تا در آخرین سال خدمت دولت دهم که مزین به نام ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ است بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن حرکت ارزشمند رییس جمهور محبوب کشورمان باشیم که با شعار مهرورزی خدمت بی منت و عدالت محوری خود را وقف مردم و به طور خاص محرومان نمود.

ک /۱/ک/۱ ۷۱۵۸/۶۴۱/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۲۳۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.