ایجاد نرم افزار آن لاین ارزیابی نمایندگی های مجاز خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ایجاد نرم افزار آن لاین ارزیابی نمایندگی های مجاز خودرو

ایجاد نرم افزار آن لاین ارزیابی نمایندگی های مجاز خودرو

ممتازنیوز: مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) عنوان کرد: نرم افزار آن لاین ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور توسط این شرکت ایجاد شده است.

به گزارش ممتازنیوز، سعید تاجیک، با بیان این مطلب و با توجه به اینکه ساخت این نرم افزار از اقدامات جدیدی است که در سال جاری از سوی ISQI در حوزه خدمات پس از فروش صورت گرفته است، اظهار داشت: این نرم افزار به منظور ارزیابی نمایندگی های مجاز خودرو در سراسر کشور تولید و طراحی شده است.
وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت های جدید ISQI در سال جاری می توان به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با انجمن های صنفی در حوزه ماشین آلات راهسازی و معدنی، ماشین آلات کشاورزی و لوازم خانگی برای استانداردسازی خدمات پس از فروش و طراحی مدل های مقایسه ای ارزیابی خدمات و اندازه گیری رضایت مشتریان اشاره کرد.
مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI به سایر اقدامات شرکت در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: ارزیابی و رتبه بندی خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز تمام شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو و اطلاع رسانی وضعیت کیفیت خدمات به مشتریان از طریق رسانه های ارتباط جمعی و نیز ارائه گزارش به مراجع سیاست گذار و شرکت های تحت ارزیابی برای برنامه ریزی و انجام اقدامات اصلاحی موثر، اندازه گیری شاخص رضایت مشتریان از خدمات فروش و پس از فروش در صنعت خودرو و اطلاع رسانی مستمر آن به مصرف کنندگان بالفعل و بالقوه و ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های واردکننده ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و لوازم خانگی و ارائه گزارش مربوطه به وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تصمیم گیری در خصوص مجوز ثبت نمایندگی شرکت های خارجی از جمله فعالیت های این شرکت در سال جاری بوده است.
وی با اشاره به حضور شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت مصرف کنندگان با هدف معرفی توانمندی های isqi در زمینه استانداردسازی و ارزیابی خدمات پس از فروش کالاهای مصرفی با دوام تصریح کرد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سالیان گذشته متولی انجام مطالعات مختلف در زمینه تعیین زیرساخت های خدمات پس از فروش کالاهای مختلف بوده و در حال حاضر نماینده وزات صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در زمینه بررسی وضعیت خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو، لوازم خانگی، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و سایر کالاهای مصرفی بادوام می باشد. همچنین در زمینه تدوین استانداردهای مرتبط با خدمات و نظارت بر اجرای آنها با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری می کند.
تاجیک اضافه کرد: در این نمایشگاه جزییات استانداردها و قوانین جاری در حوزه خدمات فروش و پس از فروش و نیز مدل های ارزیابی و استانداردسازی خدمات توسط کارشناسان شرکت در اختیار شرکتهای عرضه کننده و شرکتهایی که قصد انجام عرضه کالاهای بادوام در آینده را دارند و سایر علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین این امکان برای مصرف کنندگان کالاهای بادوام فراهم است که در صورت نیاز از حقوق قانونی خود در مورد خدمات پس از فروش کالاها مطلع شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.