ایده هایی برای تزیین های فانتزی اتاق کودک

بهتر است قبل از هر اقدامی در تزیین اتاق کودکان تمی خاص، دریایی، جنگلی، فضایی، ورزشی و … برای آن تعریف کنید. آنگاه بر این اساس می توانید اکسسوری هایی را خریداری یا خودتان درست کنید.

– طنابی کنفی با قطر نه چندان زیاد تهیه کرده و در قسمتی از فضا که مناسب تر به نظر می رسد ( مثلاً بالای تخت خواب ) به صورت آزاد مانند طناب لباس وصل کنید. آنگاه نقاشی های فرزندتان را که بر روی مقواهای رنگی کشیده شده با گیره لباس به آن آویزان کنید. آویزان کردن لباس یا عکسی از دوران نوزادی در میان نقاشی هم جالب به نظر می رسد.

– درست کردن آویزهای کوچک مقوایی بسته به تم فضا ( برای مثال تم دریایی: ماهی، نهنگ، ستاره دریایی و … ، تم جنگلی: رنبور، پروانه، پرنده و … ) .

– طرحی از درخت با استفاده از رنگ های اکریلیک بر دیوار بزنید. آنگاه برای برگ ها از مقوای سبز با تنالیته مختلف استفاده کنید. به کار بردن فوم و تور و پارچه هم به زیبایی کار کمک می کند.

– بوم نقاشی را با رنگی زیبا از رنگ های اکریلیک کاملاً بپوشانید. آنگاه نقاشی های فرزندتان را با سوزن به آن نصب کنید.

– کل یک دیوار کوچک یا قسمتی از دیواری بزرگ را با رنگ مشکی یا تیره رنگ کنید و دور آن را قاب بگیرید. محل مناسبی برای نقاشی با گچ یا تمرین ریاضیات است. این طور نیست؟

– شاخه ای بسیار کوچک و زیبا از درختی انتخاب کرده و آن را در گلدانی کوچک بکارید. با مقوا، پارچه، فوم و … شکوفه هایی درست کرده و روی آن بچسبانید. این کار محل مناسبی برای آویزان کردن جواهرات یا بدلیجات دختر نوجوانتان است.

منبع : مجله منزل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.