ایران،شبکه‌های اجتماعی تلگرام را تهدید کرد

ایران،شبکه‌های اجتماعی تلگرام را تهدید کرد
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی و از جمله “تلگرام”، منوط به تبعیت از قوانین داخلی است.
به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به این سئوال که شبکه‌های اجتماعی خارجی فیلتر می‌شود یا خیر؟ افزود:‌ در حال حاضر فعالیت همه شبکه‌های اجتماعی خارجی در کشور ادامه دارد و قوانین و مقررات کشورمان در این شبکه‌ها رعایت نمی‌شود.

خرم آبادی با بیان این که ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی منوط به رعایت قوانین و مقررات داخلی است، تصریح کرد: چنانچه شبکه‌های اجتماعی و به خصوص تلگرام به همین رویه ادامه بدهند، قطعا فیلتر خواهند شد و در این زمینه همه اعضاء کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و حتی اعضاء شورای عالی فضای مجازی متفق القول هستند که هر چه سریعتر باید زمینه فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی فراهم شود.

وی گفت: شبکه‌های اجتماعی خارجی به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی لطمه وارد می‌کنند و باید از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد:‌ در حال حاضر اطلاعات چند میلیون شهروند ایرانی روی شبکه های اجتماعی خارجی ثبت شده و آنها می توانند به راحتی از این اطلاعات سوءاستفاده کنند اما پس از فراهم شدن زمینه فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی با همان سرعت و با کیفیت بهتر، شبکه‌های اجتماعی خارجی که از قوانین کشور ما تبعیت نمی کنند، فیلتر می‌شوند.

تاریخ انتشار خبر: ۲۱ August 2016 | 7:54 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.