ایراندوست: هنوز هم به قهرمانی امیدواریم/ استقبال تماشاگران بی‌نظیر بود

۲۰م دیماه ،

16722-0-norm.png

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی که تیمش با قبول شکست مقابل بم کرمان صدرنشینی خود را در لیگ از دست داد، معتقد است که هنوز ملوان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

مریم ایراندوست پس از شکست تیمش مقابل بم کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری (ایسنا) گفت: هرچند این بازی را واگذار کردیم اما تیم ما تیم برتر در زمین بود و تیم بم به لطف مریم رحیمی توانست برنده میدان باشد.

وی ادامه داد: می‌توانم به جرات بگویم که چنین بازی خوبی را از بازیکنانم در طول فصل ندیده بودم اما شانس با ما یار نبود و حدود ۵ – ۶ توپ ما از کنار تیر دروازه بم کرمان رد شد و گرنه ما پیروز میدان بودیم.

وی در ادامه به استقبال تماشاگران از این دیدار اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰۰ نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و در طول ۹۰ دقیقه تیم ملوان را با شور و هیجان بسیار تشویق نمودند. من حتی در تیم ملی هم در ورزشگاه آرارات چنین تماشاگرانی را ندیده بودم و این استقبال یک آغاز خوب برای حضور بیشتر تماشاگران در فوتبال بانوان است.

وی در پاسخ به این که به نظر می‌رسد شما شانس قهرمانی لیگ را از دست داده‌اید گفت: هنوز شانس قهرمانی را داریم چون چند بازی تا پایان فصل مانده و تیم بم هم مسابقه‌های سختی را در پیش دارد؛ هرچند در حال حاضر سه امتیاز از بم عقب هستیم اما هنوز هم می‌توانیم قهرمان باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.