ایرانسل بزرگترین مجموعه مراکز تماس خدمات با مشتریان در خاورمیانه را در اختیار دارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل اعلام کرد که شماره ویژه ۰۹۳۷۷۲۱۰۰۰۰ برای پاسخ‌گویی به سوالات حجاج در زمان برگزاری حج در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش ایسنا، محمدعلی مقدم جزء با بیان این که ایرانسل مشتریان خود را بزرگ‌ترین سرمایه‌اش می‌داند و تاکنون تلاش بسیاری در جهت افزایش رضایتمندی آنان انجام داده است، گفت: مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال آماده پاسخ‌گویی به مشترکین می باشند.
 
به گفته او این اپراتور با بیش از ۸۰۰ کارشناس برخط و ۱۰۰ متخصص پشتیبانی در امور دیتا، تلفن همراه و وایمکس، بزرگ‌ترین مجموعه مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان در خاورمیانه را داراست.
 
وی با تاکید بر این که مرکز تماس ایرانسل در تهران، به تنهایی بزرگ‌ترین مرکز تماس در خاورمیانه محسوب می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر مرکز تماس تهران و با احتساب مراکز تماس تبریز، مشهد و شیراز ، بیش از ۹۰۰ کارشناس در سه شیفت، ۲۴ ساعته، هر روز هفته و در ۳۶۵ روز سال پاسخ‌گویی سوالات مشترکین ایرانسل و پی‌جویی مسائل مطرح شده از سوی آنان را برعهده دارند.
 
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل، حصول اطمینان از پشتیبانی پیوسته مشترکین در شرایط اضطراری و انتقال درست پیام بین مشترک و کارشناس پاسخ‌گو را از مهم‌ترین اهداف مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل عنوان کرد.
 
مقدم جزء خاطرنشان کرد: سرویس‌های پیشرفته مطابق با تازهترین روش‌های روز دنیا از جمله سامانه پاسخ‌گویی خودکار(IVR) درکلیه مراکز تماس ایرانسل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مشترکین درکوتاه‌ترین زمان ممکن به اپراتور متصل شوند.
 
به گفته وی، علاوه بر این، در تمامی مراکز تماس ایرانسل از سیستم‌های یکپارچه پیشرفته مدیریت روابط مشتریان (CRM) بهره برده می‌شود تا بهره‌وری کارکنان نیز به حداکثر ممکن افزایش یابد.
 
مقدم جزء با اشاره به این که هم‌اکنون مراکز تماس مختلفی با اهداف متفاوت توسط ایرانسل راه‌اندازی شده است، گفت: شماره آشنای ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از دیگر خطوط، برای مشکلات مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی درنظر گرفته شده است.
 
وی افزود: مشترکین می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های ویژه این سامانه، نسبت به فعال‌سازی، تغییر و یا غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده مورد نظر خود اقدام کرده و از وضعیت حساب خود بدون نیاز به برقراری تماس با کارشناسان و بصورت مستقیم مطلع شوند که در این صورت پاسخ‌گویی سریع و بر خط، مبتنی بر نیاز مشترکین نیز به حداکثر ممکن افزایش خواهد یافت.
 
به گفته او شماره‌های ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش وایمکس ایرانسل، شماره ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ به منظور پشتیبانی محصولات و خدمات مربوط به موسسات و شرکت‌ها و شماره ویژه ۰۹۳۷۷۲۱۰۰۰۰ برای پاسخ‌گویی به سوالات حجاج در زمان برگزاری حج در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل در پایان اظهار کرد: با بهره‌گیری از تیم اختصاصی و حرفه‌ای کنترل کیفیت، نیازسنجی و آموزش‌های لازم، به صورت منظم به کارشناسان پاسخ‌گو داده می‌شود و این اشخاص آموزش‌های دوره‌ای را نیز در جهت تقویت سطح آگاهی و اطلاعات در راس برنامه‌های سالانه خود دارند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.