ایرانسل فضای تهران را المپیکی میکند

فضای شهر تهران به همت شرکت ایرانسل و با همکاری کمیته ملی المپیک و مساعدت شهرداری تهران المپیکی میشود.

_MG_8541 copy.jpg

به گزارش عصرایران، باتوجه به برگزاری مسابقات المپیک، شرکت ایرانسل به عنوان تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن اقدام به نصب تصویر چهره ورزشکاران عازم به این مسابقات در خیابان سئول کرده است.

این اقدام با هدف آشنایی شهروندان تهرانی با قهرمانان ملی صورت پذیرفته و شرکت ایرانسل تا پیش از شروع مسابقات المپیک ۲۰۱۲ در برخی از فضاهای شهری اقدام به نصب تصویر قهرمانان می‌کند.

ایرانسل پیش از این نیز مراسم ویژه ۹۰ روز تا المپیک را با حضور ورزشکاران و مدیران ورزش برگزار کرده بود و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بابت حمایت‌های مالی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن قدردانی کردند.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه ایرانسل با تمام توان به کمک کمیته ملی المپیک و ورزش ایران آمده است، در این مراسم گفته بود: برای نخستین بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی یا المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک کمیته آمده است.

دکتر سعید خاک ره آل محمد معاون ایرانسل نیز در این مراسم گفته بود که ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن خود را در این آوردگاه شریک ورزشکاران، مردم و ملت ایران می‌داند و به باور ما شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم با احساس مسوولیت در میادین ورزش، صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون ایران باشیم.

خاک ره، حمایت مالی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ را براساس ادای وظیفه درمورد مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت عنوان کرد.

وی اظهار داشته بود: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت اجتماعی بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین برقرار کرده است.

معاون ایرانسل، آغاز حمایت‌های ورزشی ایرانسل را با حمایت این اپراتور از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: همچنین در لیگ برتر خلیج فارس با ارایه بسته حمایتی گامی نوین در مسابقات ورزشی برداشتیم و با حمایت ایرانسل از ورزش، دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایرانسل امروز فارغ از نتایج رقابت‌ها از حمایت از کاروان المپیک به تصمیم خود افتخار می‌کند، گفته بود: در راستای حمایت از کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، برنامه‌های جدیدی نیز از طرف ایرانسل اعلام خواهد شد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.