ایرانپوریان: حضور هواداران برای تراکتورسازی طبیعی شده است

۱۱ام بهمن ،

بازیکن تراکتورسازی گفت: حضور هواداران پرشورمان در همه شهرها برایمان طبیعی شده است.

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ تساوی بدون گل تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: این بازی را همانند سایر بازی‌ها بسیار خوب آغاز کرده و بازی روانی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. می‌توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.

او با اشاره به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: حضور هواداران پرشورمان در سراسر ایران برایمان طبیعی شده است. واقعا از حمایت هواداران‌مان تشکر می‌کنیم.

بازیکن تراکتورسازی دربارهٔ نتایج تیمش در این فصل هم عنوان کرد: روند نتیجه‌گیری تراکتورسازی خوب است و هم‌اکنون در یک قدمی صدر جدول قرار داریم. ان‌شاءالله در آینده نیز روندی خوب و رو به رشد داشته و بتوانیم به هدفمان که قهرمانی است، برسیم. ما اکنون در کورس قهرمانی هستیم.

او به بازی پیش روی این تیم مقابل بندرانزلی نیز اشاره کرد و افزود: ملوان تیم خوبی است و با برد مقابل داماش روحیه گرفته است. ما نیز تراکتورسازی قدرتمند هستیم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت تا سه امتیاز این بازی را با حضور تماشاگرانمان کسب کنیم.

بازیکن تراکتورسازان دربارهٔ وضعیت چمن یادگار امام (ره) تبریز هم گفت: چمن وضعیت بسیار خوبی ندارد و برای تراکتورسازی که فوتبال روی زمین انجام می‌دهد، وضعیت چمن تاثیرگذار است. ان‌شاءالله وضعیت چمن بهتر از این شود تا لطمه‌ای به ارائه بازی‌هایمان نخورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.