ایرانی شدن ۲۰۶ سببی برای کاهش قیمت این خودرو نیست

۱۲م آذر ،

ایرانی شدن ۲۰۶ سببی برای کاهش قیمت این خودرو نیست

براساس اظهارات مسوولات ایران خودرو قرار است پژو ۲۰۶ ایرانی از دو ماه آینده وارد بازار شود که البته به همین سبب قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام؛ از اینکه لطف کرده و مشکلات ما رو که دستمان به هیچ جایی نمیرسد پیگیری می کنید بسیار سپاسگزاریم.
مشکل قبلی بنده رو که تحویل ۲۰۶ بود پیگیری کرده بودین اما واقعا جواب ایران خودرو بسیار جالب بود. آنها جواب داده بودند ((خودروهای با تاریخ تحویل قبل از ۱۲/۷/۹۱ به قیمت قبلی تحویل داده می شوند.))
تا اینجای کار درست اما بعدش جواب داده بودند که ((به سبب آنکه ۲۰۶ هنوز تولید نشده قیمت نهایی آن مشخص نیست)) اولا قیمت ۲۰۶ در تاریخ ۳۱/۵/۹۱ که تاریخ تحویل به بنده می باشد ۱۶۱۸۷۰۰۰تومان بوده و قیمت الانم ۱۹۴۲۴۰۰۰تومان که قاعدتا بنده باید ۱۶۱۸۷۰۰۰ تومان پرداخت کنم پس کجای این قیمتها مشخص نیست.
در ضمن ۲۰۶ که مثل رانا تازه تولید نیست که قیمتش مشخص نباشد.لطفا این رو هم منعکس نمایید. با عرض معذرت-موفق و موید باشید.
این درحالی است که به سبب تولید ۲۰۶ ایرانی این قیمت نسبت به قبل تغییر خواهد کرد.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به این سؤال که آیا داخلی سازی این خودرو سبب کاهش قیمت آن نخواهد شد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی قیمت این خودرو نیز متفاوت خواهد بود.
سلیمانی در مورد قیمت ۲۰۶ تازه نیز گفت: پیشنهاد ما به سازمان حمایت برای تیپ‌های مختلف این خودرو متفاوت است.
وی در ادامه از برنامه تولید بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در هفته توسط ایران خودرو خبرداد و گفت: امیدواریم با افزایش تولید بازار کنترل شود و به آرامش نسبی برسد.

یکشنبه ۱۲ آذر   ۱۱:۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.