ایران اسلامی به واسطه وجود مقام معظم رهبری کانون بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی به تشریح انقلاب توحیدی پرداخت و امام خمینی(ره) را موسس انقلاب و رهبر معظم انقلاب را استقرار بخش انقلاب دانست و افزود: امام خامنه‌ای(مدظله) در طول ۲۴ سال، انقلاب اسلامی ایران را تحکیم بخشید و از حریم آن صیانت کرد.

وی با تبریک ۱۳ رجب سالروز میلاد مسعود جانشین رسول اکرم(ص) اظهارکرد: مشکل صدر اسلام نیاز به رهبری بود. رهبری از جنس همان رهبر قبلی که انقلاب حضرت رسول(ص) را استحکام بخشد و از خطرات مصون دارد، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه بسترسازی، پیروزی، استقرار و استکمال را چهار مرحله در انقلاب‌های توحیدی دانست و گفت: در انقلاب توحیدی این چهار مرحله الزامی است و اگر با این فرمول‌ انقلاب‌ها را مورد بررسی قرار دهیم متوجه علت به سرانجام نرسیدن آنها می‌شویم.

 

وی حضور مردم را شرط کافی و رهبری الهی و شریعت را شروط لازم برای برای ایجاد جامعه توحیدی عنوان کرد و گفت: نقش مردم تولید ولایت نیست ولی تولید قدرت برای ولایت است.

 

حجت‌الاسلام سعیدی با تأکید بر لزوم حضور مردم جهت ساخت بستر لازم برای حکومت الله در جامعه گفت: در انقلاب موسی‌بن عمران (ع) بسترسازی و پیروزی انجام گرفت اما استقرار پیدا نکرد و با شکست مواجه شد.

 

وی تداوم انقلاب را در دست‌های مردم دانست و افزود: پیامبر(ص) نیز پس از بسترسازی و پیروزی به مرحله استقرار رسید و در آن مرحله به مدت ۱۰ سال انقلاب ایشان استقرار پیدا کرد و یک حکومت اسلامی مستحکم شد، اما در مرحله آخر یعنی انتقال رهبری مردم دچار اشتباه شدند که این مرحله از مراحل سخت انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران کانون بیداری اسلامی است به خاطر رهبری امام خامنه‌ای و حمایت تمام و کمال مردم در مرحله استکمال است و رمز پیروزی، پیوند حاکمیت رهبری دوم با رهبری اول است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت‌الا‌سلام محمد ذبیحی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌‌الله معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام رضا نوراللهی تقدیر به عمل آمد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.