ایران با اراده قوی در روند مذاکرات هسته‌ای پیروز خواهد شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مقصود غرب از بیان اینکه ایران میز مذاکره را ترک می‌کند، تسلیم نشدن کشورمان در برابر زور گویی‌ها و یک‌جانبه گرایی‌های آنها بوده چرا که کشورمان با اراده قوی پیروز صحنه خواهد بود و همین مسئله آمریکا و غرب را خشمگین نموده است.

احمد بخشایشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه روند مذاکرات هسته‌ای ایران،‌ گفت:  ایران همواره آمادگی خود را برای مذاکره پیرامون پرونده هسته‌ای اعلام نموده اما این در حالی است که غرب تحت تاثیر لابی صهیونیسم ادعا می‌کند طرف ایرانی اهل مذاکره نمی باش.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات هسته‌ای  براساس قوانین آژانس عمل نموده و قصد ساخت سلاح هسته‌ای را ندارد لذا تنها iبه دنبال فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است.

بخشایشی ادامه داد: مقصود غرب از بیان اینکه ایران میز مذاکره را ترک می‌کند، تسلیم نشدن کشورمان در برابر زورگویی‌ها و یک‌جانبه گرایی‌های آنها بوده چرا که کشورمان با اراده قوی پیروز صحنه خواهد بود و همین مسئله آمریکا و غرب را خشمگین نموده است.

وی با تاکید بر اینکه خوی استکباری و کینه توزی‌های آمریکا و غرب سابقه تاریخی دارد،‌ اظهار داشت: سالها پیش نیز در بحث ملی شدن صنعت نفت ایران، آمریکا و غرب سنگ اندازی‌های بی‌شماری نمودند و این کینه توزی‌ها تاکنون نیز ادامه دارد.

بخشایشی تصریح نمود: در باور آمریکا و غرب نمی‌گنجد که جمهوری اسلامی بتواند تحریم‌ها را iبه فرصت تبدیل کند و در چنین شرایطی سطح علمی خود را ارتقا ببخشد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران و مردم سالاری دینی در کشورمان آمریکا و  غرب را خشمگین نموده و از این‌رو با iبهانه‌ جویی‌های مختلف سعی دارد موقعیت ایران را تحت الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.