ایران با عزت و اقتدار بر سکوی بین‌المللی جهان ایستاده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: شهدای هسته‌ای مان با جهاد علمی نشان دادند که ایران عزتمندانه و قدرتمندانه در عرصه بین‌المللی نقش آفرینی می‌کند و در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ “علی اکبر صالحی” رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در کنگره شهدای جهاد علمی که به همت سازمان بسیج اساتید کشور که با موضوع پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی در مزک همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما روز پنجشنبه(۲۱آذرماه) برگزار شد، سخنان خود را با درود بر روح شهدا و روح امام راحل آغاز کرد و در ادامه،‌ اظهار داشت: رهبر عزیزمان ما را بعد از امام راحل به زیبایی توانست از گردنه‌های متعددی که فراروی ایران بود عبور دهد و خوشحالم که خداوند توفیق داد در جمع فرهیختگان علمی کشور باشم.
 
صالحی سازمان بسیج را مورد توجه قرار داد و گفت: بسیج شاخصه‌های فراوانی را در خود جای داده و هر آنچه که از عزت، افتخار و سربلندی شاهدش هستیم، مرهون رهبری امام راحل‌مان است.
 
وی در ادامه به تفسیر آیاتی از قرآن اشاره و افزود: آنان که گفتند خداوند پروردگار ماست و براین امر استوار ماندند و آیه دیگر که گفت خداوند هیچ قومی را عوض نمی کند مگر اینکه آن قوم تغییر یافتن خود را در خودشان پیدا کنند، این شهیدان با تاسی از این آیه‌های قرآن اراده کردند  با برخورداری از حیات طیبه در مسیر جهاد علمی گام بردارند و در این مسیر پیروز شدند.
 
صالحی افزود: اگر ملتی اراده کند که برخوردار از حیات طیبه الهی باشد دست تقدیر لاجرم همراه وی خواهد بود و این شهیدان که ناظر اعمال ما می باشند آمدند و این مبانی‌ها را نشان دادند و در واقع این شهیدان هسته‌ای مان با جهاد علمی نشان دادند که ایران عزتمندانه و قدرتمندانه در عرصه بین‌المللی نقش آفرینی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه نمایندگان مذاکرات هسته‌ای مان با گروه ۱+۵ در میز مذاکره قرار دارند، گفت: اینان با الگو قرار دادن شهدای هسته‌ای مان در این مسیر بزرگ گام برداشته‌اند و ما همچنان مرهون این شهدا هستیم که وجودشان را در این راه دادند تا ما در بستر عظیم اسلامی حرکت کنیم.

این خبر ادامه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.