ایران تنها بازمانده‌ی فوتسال آسیا/ شکست سنگین ژاپن و تایلند در جام جهانی

۲۱ آبان ،

با شکست سنگین تیم‌های ژاپن و تایلند از رقابت‌های جام جهانی فوتسال، ایران تنها نماینده آسیا در این دوره از رقابت‌هاست.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود، میزبان رقابت‌ها مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه‌ی ۷ بر یک مغلوب شد.

تایلندی‌ها هرچند در دقایق ابتدایی بازی با دوندگی بسیار توانسته بودند، مقاومت خوبی از خود نشان دهند اما اسپانیا سرانجام روی یک ضد حمله دروازه تایلند را باز کرد و در ادامه دفاع باز تایلند که برای جبران گل خورده جلو کشیده بود، سبب تعداد گل‌های تیم اول رده‌بندی فوتسال جهان به ۷ برسد. تایلندی‌ها در ادامه تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا هواداران پرشور تایلندی از باز کردن دروازه‌ی تیم اول جهان سر از پا نشناسند.

در دیگر دیدار برگزار شده ژاپن قهرمان فوتسال آسیا مقابل اوکراین تیم هشتم فوتسال جهان با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد. نیمه‌ی دوم این بازی هر چند ۳ بر صفر به سود ژاپن رقم خورد اما شش گل نیمه‌ی اول کار تیم قهرمان آسیا را ساخت.

به این ترتیب با حذف تایلند و ژاپن و همچنین کویت که پیش از این از صعود از مرحله گروهی باز مانده بود، ایران تنها نماینده قاره کهن در این دوره از رقابت‌هاست که از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران مقابل کلمبیا قرار می‌گیرد.

در صورت پیروزی شاگردان صانعی مقابل کلمبیا، ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوکراین به میدان می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.