ایران خواستارمیزبانی جام جهانی ۲۰۱۶

۲۷ آبان ،

ایران در کنار ۵ کشور دیگر رسماً درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال را به فدراسیون جهانی ارائه کرد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال، جلسه کمیته فوتسال فیفا در آستانه فینال مسابقات جام جهانی تایلند با هدف بررسی دوره های بعدی جام جهانی و پیشرفت ورزش فوتسال برگزار شد.

* نامزد های توپ طلایی آدیداس

کمیته فنی فیفا پنج بازیکن برتر نامزد برترین بازیکن جام را معرفی کرد، بر این اساس فرناندینیو ونتو از کشور برزیل، کیکه و تورس از اسپانیا و ریکاردینیو از پرتغال نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن جام می باشند.

* روجاس داور بازی فینال شد

دراین جلسه مشخص شد که ویکتور روجاس از کشور پرو قضاوت فینال را بر عهده دارد و ” خوزه کاتمو” از آنگولا قضاوت بازی رده بندی ایتالیا و کلمبیا را انجام می‌دهد.

* تست دوپینگ

مجموع ۹۶ تست دوپینگ تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی انجام شده و در آزمایشگاه وادا در بانکوک آزمایش شدند که جواب تمام این تست ها منفی بود.

* شش کشور نامزد میزبانی ۲۰۱۶

شش کشور کلمبیا، جمهوری چک، فرانسه، ایران، پورتوریکو و اسپانیا در خواست خود را برای میزبانی مسابقات ۲۰۱۶ فوتسال به فدراسیون جهانی ارائه کردند، تصمیم نهایی در مورد میزبانی دوره بعدی در ماه می سال آینده اعلام می‌شود.

* برنامه توسعه فوتسال بانوان

با توجه به انجام سومین دوره مسابقات بین المللی فوتسال بانوان در پرتغال طی ماه آینده، کمیته فوتسال فیفا تصمیم قطعی برای بازنگری در مورد مسابقات فوتسال بانوان را نیز اعلام کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.