ایران خودرو طلایی شد

۹ م دیماه ،

ایران خودرو طلایی شد

شرکت ایران خودرو در طرح رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران بالاترین امتیاز و برترین رتبه در بخش خودروسازی و ساخت قطعات را از آن خود کرد.

به گزارش «عصرخودرو»، به نقل از«پرشین خودرو»، این ارزیابی بر اساس عملکرد شرکت ها در حوزه های مدیریتی، ‌مالی، سودآوری، فروش، ارزش صادرات و واردات، اشتغال زایی، پیشینه و سوابق اعتباری، حضور فعال در تشکل های صنفی و اتاق های مشترک بازرگانی، سایر فعالیت های اجتماعی و در مجموع در ۲۰ معیار اصلی انجام می گردد.
بر پایه این گزارش، امسال بیش از ۵۰۰ شرکت حقوقی در این طرح مشارکت کردند و در نتیجه رتبه بندی ۲۱۸ شرکت که تا پایان آذر ماه در ۲۰ معیار اصلی به انجام رسید، ایران خودرو با کسب ۸۵ از ۱۰۰ امتیاز، موفق به دریافت کارت طلایی و بالاترین امتیاز در گروه خودرو و ساخت قطعات شد.
این گزارش ادامه می دهد، ‌مهم ترین هدف طرح رتبه بندی، تدارک بستر قابل اعتماد برای اعطای تسهیلات وی‍ژه به دارندگان کارت های بازرگانی است. اولویت در فرآیند انتخاب و معرفی صادرکنندگان نمونه، بهره مندی از تسهیلات مربوط به خط سبز گمرکی، بهره مندی از تخفیف سازمان امور مالیاتی کشور و تسهیل در انجام تشریفات گمرکی و ایجاد اتاق VIP از مزایای دارندگان کارت بازرگانی رتبه بندی شده است.

شنبه ۹ دى   ۱۴:۳۹

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.