ایران در مسیر تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی است

۱۴ام بهمن ،

70-53.jpg

وزیر نفت به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی به کارکنان صنعت نفت، بر تحقق کامل آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام رستم قاسمی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به ارواح مطهر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و ادای احترام و تحیت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به کلیه همکاران محترم و کارکنان ارجمند صنعت نفت تبریک و تهنیت می گویم.

دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است دو عامل ایمان و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش داشت دهه مبارک فجر یادآور پیروزی ملت ایران در مبارزه علیه ستم است و این دهه فرصتی ارزشمند برای تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و خیزش مردمی علیه نظام استبدادی آن دوران است.

امروز در آزمونی دیگر به منظور رشد و توسعه پایدار و قطع کامل وابستگی به بیگانگان، در مسیر تحقق نهایی آرمان های اصلی نظام قرار گرفته ایم اینک که در سایه الطاف الهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سی و چهارمین سالگرد آن، با حمایت و وفاداری ملت شریف ایران بر قله افتخار و سربلندی ایستاده است، عزت پایدار و اقتدار ماندگار آن جز در لوای پرچمی که امام راحل (ره) برافراشتند و اکنون در دسترس هدایت مدبرانه و راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است، متصور نیست.

دهه مبارک فجر همچنین یادآور نقش آفرینی موثر کارکنان عزیز و خدوم صنعت نفت و مشارکت فعال آنان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. جایگاه بی بدیل و غیر قابل انکار این صنعت در حرکت حق طلبانه ملت مسلمان ایران، وظایف ما را بیش از پیش در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی سنگین تر نموده و امروز در آزمونی دیگر به منظور رشد و توسعه پایدار و قطع کامل وابستگی به بیگانگان، در مسیر تحقق نهایی آرمانهای اصلی نظام قرار گرفته ایم. مسیری که باید در هر گام به استحکام و استواری، جمهوری اسلامی ایران بیافزاید.

در سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، پیمان خود را با شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب تجدید می‌نماییم و از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.