ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی بر خواسته‌های خود تاکید خواهد داشت

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: نتایج مذاکرات بین کشور ما و ۱+۵ در ژنو، هرچه باشد جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌الملل کار خود را ادامه داده و روی خواسته‌های به حق خود استوار خواهد ایستاد.

“حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی ممتاز نیوز، با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ در ژنو اظهار داشت: یکی از منابع حقوق بین‌الملل که دولت‌ها به منظور حل مشکلات به آن توسل می‌جویند، مذاکره است و جمهوری اسلامی ایران از این امر همواره استقبال کرده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که آمریکا وامدار رژیم غاصب صهیونیستی است، این احتمال می‌رود که بخواهد همسو با سیاست‌های آنها عمل کند، بنابراین لزوم هوشیاری اعضای تیم مذاکره‌کننده اهمیت بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر افزود: بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی در صدد است، که به روند مذاکرات ایران و ۱+۵ جهت بدهد، بنابراین اعضای تیم مذاکره‌کننده باید تلاش کنند، حق قانونی کشورمان در راستای استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای محفوظ بماند.

این حقوقدان در پایان خاطرنشان کرد: نتایج مذاکرات بین ایران و ۱+۵ در ژنو، هرچه باشد، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌الملل کار خود را ادامه خواهد داد و روی خواسته‌های به حق خود استوار خواهد ایستاد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.