ایران صاحب دو مدال طلای پاراتکواندو جهان شد

۰۳م آذر ،

5-65.jpg

در سومین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو ۲۰۱۲ آروبا، تیم ملی ایران توانست ۲ مدال طلا کسب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو به صورت همزمان با شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو، در ۴ وزن پارالمپیکی و در ۴ سطح و طی ۳ راند یک دقیقه ای با قوانین و مقررات قبل از پنج شنبه به میزبانی جزایر “سانتاکروز” کشور “آروبا” واقع در آمریکای جنوبی آغاز شد.

در وزن (۸۰-) کیلوگرم محمود جعفر زاده، ملی پوش پاراتکواندو کشورمان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال راه یافته و با غلبه بر مبارزی از کشور روسیه صاحب گردن آویز طلا شود.

در وزن (۶۸-) کیلوگرم نیز مهدی پور رهنما، دیگر نماینده کشورمان پس از راه یابی به فینال از سد حریف اسپانیایی خود گذشت و دومین مدال طلای کشورمان را بدست آورد.

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ترکیب محمود جعفرزاده در وزن(۸۰-)کیلوگرم و مهدی پور رهنما در وزن(۶۸-)کیلوگرم و با سرمربیگری حسین مدانلو در این دوره از رقابتهای جهانی حضور داشت.

نخستین دوره رقابتهای جهانی پاراتکواندو، سال ۲۰۰۹ به میزبانی کشور آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد که در این دوره از مسابقات (محمود جعفر زاده و مهدی پور رهنما) به ترتیب دو مدال نقره و برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

همچنین در دومین دوره این مسابقات که سال ۲۰۱۰ به میزبانی کشور روسیه و در شهر سن پترزبورگ برگزار شد، این دو ملی پوش کشورمان توانستند به دو گردن آویز با ارزش نقره دست یابند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.