ایران قطب سلطه‌ستیزی را در جهان راهبری می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

زاکانی در همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت:

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آمریکا جبهه سلطه‌گری را در جهان رهبری و ایران اسلامی نیز به طور عملی، قطب سلطه‌ستیزی ملت‌های مظلوم جهان را راهبری می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “علیرضا زاکانی” با حضور در همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه در جمهوری اسلامی اگر جایگاه خود را خوب تشخیص ندهیم، انقلاب را با خطر و مشکلات ایجاد خواهیم کرد، اظهار داشت: وقتی سخن از بصیرت به میان می‌آید باید ابعاد مختلف آن شامل شناخت دوست و دشمن و شناسایی محدوده‌های فعالیت آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه عنصر بصیر براساس برنامه مدون، جامع و ناظر به آینده فعالیت می‌کند، گفت: همان‌طوری که امام راحل شکست مارکسیست را دید، “مقام معظم رهبری” هم با دید باز آینده نگری می‌کنند.

شکل‌گیری قطب سلطه‌ستیزی در جهان

وی با اشاره به اینکه تقابل بین جریان حق و باطل همیشه بوده، هست و خواهد بود و مسئله مهم شناخت جایگاه حق است، ابراز داشت: دو قطب سلطه‌گر شرق و غرب در جهان قدرت‌نمایی می‌کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، قطب سوم براساس سلطه‌ستیزی و مبارزه با استکبار شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا جبهه سلطه‌گری را در جهان رهبری و ایران اسلامی نیز به طور عملی، قطب سلطه‌ستیزی ملت‌های مظلوم جهان را راهبری می‌کند.

اعتراف روزنامه صهیونیستی
به حضور حتمی ایران در ژنو ۲

زاکانی با اشاره به اینکه وضعیت امروز ایران اسلامی که با اول انقلاب تفاوت‌های آشکاری کرده و این مسئله برای جهانیان هم ملموس است، گفت: روزنامه صهیونیستی هارتض اعلام کرده که غربی‌ها باید التماس کنند تا ایران در ژنو ۲ شرکت کند و این مسئله نشان‌دهنده قدرت بین‌المللی ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: “مقام معظم رهبری” از رژیم صهیونیستی به عنوان«سگ هار منطقه» یاد کردند و خود اسرائیلی‌ها به یکدیگر می‌گویند مانند سگ وحشی باید در منطقه حضور داشته باشیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز آمریکا در اوج نقطه ضعف قرار دارد، در صورتی که ایران اسلامی با اقتدار تمام در رأس قله افتخار قرار گرفته است.

نمیانده مردم تهران به اوضاع کنونی عراق اشاره و خاطرنشان کرد: معارضین عراقی در حال کندن گور خود در النبار هستند و تکفیری‌ها با بدبختی تمام در حال کندن گور خود هستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.