ایران مقصدی دوباره برای اپوزیسیون نیست/ حافظه تاریخ ایران “ابراهیم نبوی‌ها” را در خود ثبت کرده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: برگشت دوباره اصلاح‌طلبان اپوزیسیون با هزینه‌های استکبار به کشور، هزینه دیگر برای نظام ایجاد می‌کند و به طور قطع ایران مقصد دوباره‌ای برایشان نخواهد بود.

“احمد کریمی‌اصفهانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر” ابراهیم نبوی” از فعالان سیاسی اپوزیسیون مبنی برمهیا شدن شرایط ایران برای حضور دوباره اصلاح‌طلبان خارج‌نشین به کشور، اظهار داشت: مدت‌هاست که گشوده شدن فضای باز سیاسی در کشور مقداری از خطاها و اقدامات برخی اصلاح‌طلبان را سرپوش گذاشته است اما اشتباهات آنان فراموش‌شدنی نیست.
 
وی با اشاره به فعالان اصلاح‌طلب اپوزیسیون اضافه کرد: این اصلاح‌طلبان خارج‌نشین از منبع استکبار ارتزاق می‌کنند، آنان خطاب به ملت بزرگ و هوشیاری سخن می‌گویند، که اشتباهات آنان را نادیده نمی‌گیرند.  
 
دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه حافظه تاریخ ایران “ابراهیم نبوی‌ها” را در خود ثبت کرده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی به همین راحتی‌ها اجازه ورود به اصلاح‌طلبان خارج نشینی که مواضع و کمک‌های مادی خود را از استکبار تامین می‌کنند، نمی‌دهد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ما مخالف فعالیت اصلاح‌طلبان درون نظام و ولایت‌پذیر نیستیم،  خاطرنشان کرد: برگشت دوباره اصلاح‌طلبان اپوزیسیون با هزینه‌های استکبار به کشور هزینه دیگر برای نظام ایجاد می‌کند و به طور قطع ایران مقصد دوباره‌ای برایشان نخواهد بود.
 
گفتنی است، “سید ابراهیم نبوی” فعال سیاسی، نویسنده و طنزنویس ایرانی از منتقدان سیاسی خارج از ایران است که در حال حاضر در کشور بلژیک اقامت دارد، وی در اظهارات اخیر خود گفته است: دوماه دیگر تحولاتی رخ می‌دهد که شرایط بازگشت اصلاح‌طلبان خارج‌نشین به داخل کشور مهیا شده و دولت در ایران قوام می‌یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.