“ایران مهربان”؛ پویشی برای حمایت از ایتام 

ایسنا/کرمانشاه پویش “ایران مهربان” با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آغاز شده و خیرین با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در حمایت از فرزندان یتیم و محسنین سهیم شوند.

افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه امروز(۲۴دی) در نشست پویش ایران مهربان با اشاره به ضرورت همراهی مردم در این پویش، اظهار کرد: اگر همه در اجرای این پویش همراه شوند، بخش زیادی از مشکلات ایتام مرتفع خواهد شد.

وی با دعوت از همه برای حامی شدن، اضافه کرد: برای استفاده از ظرفیت کارمندان ادارات جهت حمایت از فرزندان یتیم و محسنین برنامه ریزی شده است.

کریمی همچنین از جامعه پزشکی، اصناف و صاحبان صنایع خواست در راستای حمایت از ایتام وارد عمل شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از اقشار محروم جامعه، گفت: همه ما باید برای داشتن جامعه ای بهتر به مستضعفان تلاش کنیم.

کریمی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف انقلاب دستگیری از مظلومان و محرومان بود که  گرچه از ابتدای انقلاب اقدامات خوبی در این زمینه  انجام شده، اما با توجه به مشکلات زیاد تاکنون حذف فاصله طبقاتی در کشور کند پیش رفته است.

کریمی ادامه داد:  در سراسر دنیا بخش هایی از جامعه هستند که به دلایل مختلف مثل معلولیت یا هر دلیل دیگری نمی توانند مولد و تامین کننده نیازهای خود باشند، از  این رو نهادهایی مثل کمیته امداد برای حمایت از این قشر پس از انقلاب شکل گرفته است.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز در این نشست  با بیان اینکه افزایش تعداد حامیان را در برنامه داریم، گفت: هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به هدفگذاری برای اضافه شدن ۴۰ هزار نفر حامی جدید، گفت: می کوشیم تا با مشارکت کارکنان ادارات این هدفگذاری محقق شود و امیدواریم نهایتا تا پایان بهمن ماه شاهد تحقق این هدفگذاری باشیم.

به گفته رخصی در حال حاضر  ۱۰ هزار یتیم در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

علاقه‌مندان برای حمایت از فرزندان ایتام، می‌توانند به آدرس الکترونیکی به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه و کمک های خود را به حساب ایتام واریز کنند.

 انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.