ایران میزبان اولین فضانورد مسلمان است

ویژه برنامه هفته جهانی فضا با همکاری ماهنامه بین المللی آسمان شب از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با ویژه برنامه‌هایی چون نشست‌های علمی و برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۰الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با هدف ترویج دانش فضایی در میان دانش آموزان، دانشجویان و دوستداران علم فضا، میزبان اولین فضانورد مسلمان در هفته جهانی فضا است.
 
به گزارش ایلنا، جواد ارجمندفر مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شیخ مظفر شکور فضانورد مسلمان، پزشک ۳۶ساله از کشور مالزی است که مصادف با هفته جهانی هوافضا در همایش روز یکشنبه ۱۶مهر ماه سال جاری به عنوان سخنران اصلی در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران حضور خواهد داشت و به سؤالات علاقه مندان پاسخ خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: ویژه برنامه هفته جهانی فضا با همکاری ماهنامه بین المللی آسمان شب از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با ویژه برنامه‌هایی چون نشست‌های علمی و برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۰الی ۲۱ برگزار خواهد شد.
 
ارجمندفر در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ اکتشافات و پیشرفت‌های فضایی، ششمین نمایشگاه انسان و فضا، نخستین نشست باشگاه فضایی تهران و دستاوردهای فضایی کشور از ویژه برنامه‌های این جشنواره است.
 
وی با اشاره به اینکه هفته جهانی فضا بزرگ‌ترین رویداد فضایی است و فرصتی برای دولت‌ها است تا دستاورد‌ها و فعالیتهای فضایی خود را به اطلاع مردم برسانندعنوان کرد: این برنامه در سطح عمومی برگزار خواهد شد و امید است با حضور فعال و موثر نهاد‌ها و موسسات مرتبط با حوزه علوم فضایی، شاهد اجرای برنامه‌ای پربار و باشکوه بوده و گام مهمی در راستای ترویج دانش فضایی در میان دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم، برداشته شود.
 
مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران از همه نهاد‌ها، سازمان‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های مرتبط با علوم و فنون هوایی و فضایی با هدف هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها در سال جاری دعوت به همکاری کرده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس- خیابان شهید کبیری (دزاشیب) -خیابان عمار-کوی شهید صالحی (عرفات) -شماره ی۲۲- مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران http://www.sactehran.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۲۹۳۲۸۰، ۲۲۸۰۵۰۰۶، ۲۲۲۹۲۲۴۶ تماس بگیرند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.