ایران همواره بر مشارکت همه ادیان و مذاهب و گروههای سیاسی در اداره عراق تاکید داشته است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی رییس مجلس عراق با وی، گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه تاکید بر مشارکت همه ادیان و مذاهب و گروههای سیاسی در اداره عراق داشته است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران؛ اسامه نجیفی رییس مجلس عراق سه شنبه شب با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تماس گرفت و گزارشی از اوضاع استان انبار ارائه و از وی برای حل این مشکل درخواست کمک کرد.

علی لاریجانی نیز در پاسخ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه تاکید بر مشارکت همه ادیان و مذاهب و گروههای سیاسی در اداره عراق داشته و تنها راه برون رفت از این مشکل را وفاق عمومی و همکاری همه اقشار با یکدیگر برای امنیت، خدمات رسانی و پیشرفت این کشور می داند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: ما از شنیدن خبراستعفای جمعی از نمایندگان مجلس عراق متاثرشدیم زیرا راه حل مشکلات استعفا نیست بلکه تنها با گفتگو و همکاری می توان این معضل را حل کرد.

لاریجانی تاکید کرد: همچون همیشه آماده هرگونه همکاری و مساعدت برای حل مشکلات کشور دوست و برادر عراق هستیم و امیدواریم همه دولتمردان و رجال سیاسی با توجه به شرایط خطیر کنونی نسبت به این نوع گرفتاریها، درایت و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.