ایران همچنان به نتانیاهو می خندد! / تصاویر

اظهارات مضحک و عجیب اول وزیر رژیم صهیونیستی دربارهٔ این که در ایران پوشیدن شلوار جین ممنوع است، موجی از بازتاب رسانه ای داشته و اسباب خنده و سوژه طنز ایرانیان را فراهم آورده است!

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،«بنیامین نتانیاهو» در گفتگویی که شنبه شب از تلویزیون بی بی سی فارسی پخش شد، با تکرار ادعاهای خود دربارهٔ ایران، در اظهار نظری عجیب گفت:« من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می‌پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند.» همین ادعای مضحک کافی بود تا کاربران ایرانی فیس بوک و توئیتر، واکنش های قابل تامل و بامزه ای به این سخنان اول وزیر رژیم صهیونیستی نشان دهند.

اظهارات وی در مورد ممنوعیت پوشیدن شلوار جین توسط ایرانیان، بازتاب های وسیع و متنوعی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته که در نوع خود بسیار جالب توجه است.
.

آهای نتانیاهو ! “علیرضا” پسر شهید “مصطفی احمدی روشن” دانشمند هسته ای ما که مزدورای شما ترورش کردند هم شلوار جین پاش می کنه

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی این اظهارات نتانیاهو را از روی نداشتن عقل درست و حسابی ارزیابی کرده اند و در  کامنت های خود، وی را به شدت مورد تمسخر و سوژه ای به عنوان یک مضحکه قرار داده اند.

یکی از کاربران فیس بوک در ادامه بازتاب های اظهارات نتانیاهو در مورد ممنوعیت استفاده از شلوار جین در ایران در کامنتی نوشته است: “نتانیاهوی بی‌پدر! تو که از “ندا آقا سلطان” حرف می زنی ندیدی تنش شلوار جین بود؟”

نکته جالب تردر پی اظهارات جنجالی اول وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی این که کاربران با منتشر کردن تصاویری از خودشان در صفحات شخصی و گروه های مختلف که با شلوار جین تصویر برداری کرده اند به این سبک به صحبت های بی پایه و اساس نتانیاهو پاسخ داده اند.

اینجاست که به تعبیر زیبای سید الساجدین(ع) باید خداوند را بارها و بارها حمد و سپاس گفت که دشمنان ما را از احمق ترین اشخاص قرار داده است.

چندی از کامنت ها و تصاویری که کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی مختلف به اظهارات نتانیاهو ارسال کرده اند:

* -خبر نداره نژاد اریایی ها  وقتی به دنیا میان یه تیکه جین چسبیده بهشون

*تو جین میبینی و من پیچش جین

* من جـیـن پـوش تـنـهــای شــبـم

*یه ایرانى براى هضم دلتنگیاش شلوار جین میپوشه

*شلوار جین فقط بهونست…نتانیاهو میخواست به ساپورت اشاره کنه که امروز شایع شده

*نتاتنیاهو کاری کرد که فردا قیمت شلوار جین تو بازار آزاد بکشه بالا

*به بهشت نمیروم اگر شلوار جین پایم نباشد

*بترسید از دریای خروشان جین پوش ها…

*از فردا پوشیدن شلوار جین در همه ادارات دولتی ایران اجباری میشه

* با شلوار جین برم خواستگاری دختر نتانیاهو، بعد بگم ببخشید ما بریم یه دوری بزنیم برمی‌گردیم

این بار مردم پیش و بیش از مسئولان رسمی به نتانیاهو اعتراض کردند. مردم ایران- چه کسانی که در ایران زندگی می‌کنند و چه کسانی که سال‌هاست از ایران مهاجرت کرده‌اند- در حمایت از ایران، به سخنان هتاکانه نتانیاهو اعتراض کردند تا نشان دهند هیچ‌کسی حق ندارد به ایران و ایرانی هتاکی کند.

* این نتانیاهو که آزادی رو در حد شلوارلی می دونه، باید یه بار بهش شلوارکردی بدیم تا با تمام وجود حس آزادی و رهایی رو درک کنه!

* خبر نداره ما تو ایران، شلوار جین که هیچ، یه گوشی هایی داریم که راحت از تو جیب شلوار جین در میاد.

برخی کاربران تصاویری قدیمی از دوران دفاع مقدس منتشر کردند که در آن رزمندگان شلوار جین پوشیده بودند

کمپین ایرانیان جین پوش علیه نتانیاهو در شبکه های اجتماعی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.