ایران هیچ بحثی در مورد مسائل نظامی خود ندارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مورد آزمایش موشک‌های بالستیک ایران گفت: در حال حاضر نیز جواب ما معین است ما هیچ بحث نظامی با طرف مقابل نداریم به هیچ وجه به آن‌ها اجازه نخواهیم داد در حیطه مباحث نظامی و آزمایشات موشکی ورود پیدا کنند.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مورد آزمایش موشک‌های بالستیک ایران گفت: در توافق‌نامه ژنو به هیچ وجه حرفی از آزمایشات موشکی و یا تجهیزات نظامی به میان نیامده است.
 
وی تاکید کرد: افرادی که در این مورد اظهارنظر می‌کنند در مسائل داخلی ایران دخالت کرده‌اند و باید بدانند که به هیچ وجه حق دخالت در این امور را ندارند.
 
حقیقت‌پور در ادامه تصریح کرد: ما در توافق نامه ژنو در مورد مسائل هسته‌ای به صورت کوتاه مدت توافق کرده‌ایم و بر طبق توافقات نیز جلو خواهیم رفت و هیچ کس حق ندارد این توافقات را به جنبه‌های دیگر بکشانند.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد واکنش ایران نسبت به این گونه اظهارات اظهار داشت: قطعا کارگروه وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این مسئله را مورد رسیدگی قرار خواهند داد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز جواب ما معین است ما هیچ بحث نظامی با طرف مقابل نداریم به هیچ وجه به آن‌ها اجازه نخواهیم داد در حیطه مباحث نظامی و آزمایشات موشکی ورود پیدا کنند.
 
حقیقت‌پور در پایان خاطر نشان کرد: اگر بنا بر این باشد که طرف مقابل بخواهد قاعده بازی را برهم بزند ما نیز در کمتر از ساعت به وضعیت قبل بازخواهیم گشت یعنی غنی سازی ۲۰ درصد را شروع کرده و علاوه بر آن اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند فعالیت‌های دیگری هم باشد مطمئنا به آن نیز خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.