ایرج مظفری:‌ iبها ایاب ذهاب تماشاگران با من فقط بیایید / فردا زحمات یکساله همگان را اثبات می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان مهمترین و حساس ترین دیدار از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را فردا مقابل تیم تایلند برگزار خواهد نمود

ایرج مظفری، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما فردا در مقابل تایلند یک دیدار حساس و سرنوشت ساز را در پیش داریم، عملکرد آنها از نظر فنی شبیه تیم چین تایپه و کره جنوبی است.

وی تصریح نمود: تایلندها با داشتن بازیکنان بلند قامت در دفاع iبهتر از تیم چین تایپه می باشند و در جنگندگی iبه پای تیم کره جنوبی نمی‌رسند، باید بگویم خوشبختانه و یا متاسفانه مهره گیری تیم تایلند در پست دفاع وسط در بازی روز قبل مقابل سریلانکا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و در دیدار فردا سه شنبه نهم آبان ماه در ترکیب تیم نخواهد بود.

وی تصریح نمود: بازیکن بلند زن شماره ۱۷ تایلند یکی دیگر از مهره های کلیدی آنها است که مهار وی در دستور کار شاگردانم است، آنها در زدن سرویس نیز از تبحر خاصی برخوردار می باشند که باید با دریافتهای قوی اجاره امتیاز آوری iبه حریف ندهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان یاد آور شد: درحال حاضر ما با کسب ۹ امتیاز iبه عنوان سه گروه معرفی شده ایم و باید در مرحله یک چهارم iبه مصاف تایلند برویم، در این مرحله که iبه پلی اف شهرت دارد، برنده هر بازی iبه جمع چهار تیم برتر مسابقات و صعود نمایندگان iبه مسابقات جهانی ۲۰۲۴ می‌پیوندد، iبه نظر من دیدار میان کره و هند از مهمترین بازیها ی این مرحله محسوب می‌شود.

وی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت:‌ خوشبختانه شرایط فنی و روحی، روانی نوجوانان ایرانی ایده آل است و آنها آماده راهیابی iبه جمع برترین های مسابقات و صعود iبه پیکارهای جهانی می باشند، طبق برنامه ریزی انجام شده امروز iبه زیارت امام صالح رفتیم تا iبه بازیکنان بیاموزیم در ورزش تاکتیک و تکنیک همیشه حرف اول را نمی‌زند بلکه توکل و توسل iبه ائمه اطهار نیز حاوی جایگاهی ویژه است.

مظفری خاطر نشان نمود: امیدوارم در بازی فردا سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مملو از تماشاگر شود، حضور آنها در حین مسابقات برای کسب نتیجه برتر نقش قابل توجهی دارد، تماشاچی یار و مهره اصلی برای یک تیم تلقی می‌شود همان طور که دیدیم تیم ملی فوتبال ایران ۱۰ نفره توانست با کمک ۱۰۰ هزار تماشاگر تیم قدرتمند کره جنوبی را شکست دهد، مسئولان فدراسیون شرایط را فراهم نموده اند تا علاقه مندان بدون پرداخت پول بلیط با حضور در سالن بازی را از نزدیک تماشا نمایند اما من نمی‌دانم چرا کسی iبه سالن محل برگزاری مسابقات نمی‌آید؟ حاضرم iبه عنوان سرمربی iبها ایاب ذهاب را هم پرداخت کنم تا تماشاچیان iبه سالن آمده و با حضورشان انگیزه شاگردانم را iبه برد ارتقا دهند.

وی گفت: از این موضوع خوشحالم که همهی کارشناسان و اهالی والیبال مسابقات را iبه طور جدی دنبال نموده و متفق القول بر این باورند که این تیم والیبال را بسیارزیبا می‌کند، ما در بازی فردا با پیروزی بر تایلند زحمات یک ساله کادر فنی، بازیکنان، مسئولان فدراسیون و… را ثبات خواهیم نمود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.