ایرج مظفری: دیگر ادامه نخواهم داد!

۲۸خردادماه،

سرمربی تیم والیبال نوجوانان پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: مطمئن هستم با قهرمانی و دست پر بر می‌گردیم اما هرنتیجه‌ای بگیریم دیگر با تیم ملی ادامه نخواهم داد!

ایرج مظفری در آستانه اعزام تیم ملی والیبال نوجوانان به کشور مکزیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: تیم شرایط بسیار خوبی دارد. با همه توان و پتانسیل موجود به مکزیک می‌رویم و ان‌شاء‌لله که دست پر برگردیم. قرار است که یک هفته زودتر از آغاز مسابقات به مکزیک برویم البته ۹ تیم حتی زودتر از ما به این رقابت‌ها می‌روند. در هر حال حدود ۱۱ ساعت با مکزیک اختلاف زمان داریم. حتی به نظز من باید قدری زودتر اعزام می‌شدیم ولی در هر حال همین زمان هم برای سفر خوب است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دربارهٔ حریفانش در مرحله مقدماتی گفت: روسیه تیم بسیار خوبی است. واقعا سطح این تیم بالاتر از نوجوانان است. کار سختی مقابل آنها داریم. بازی اول ما هم مقابل فنلاند بسیار مهم است. باید ببریم تا با انگیزه کار را دنبال کنیم. میانگین قدی تیم ما به سبب حضور دو لیبرو قدرتی پایین آمده است. در رده نوجوانان اگر پیگیر این باشی که تیمی با میانگین قدی بالا بسازی باید نتیجه را فراموش کنید. نمی‌توان با یکدست چند هندوانه برداشت. میانگین تیم ما از نظر قدی بد نیست و تکنیک تعیین کننده است.

وی با گلایه از بعضی رفتارها گفت: در ایران نتیجه تعیین کننده ارزیابی عملکرد است. من ۲۱ ماه است که کار کرده‌ام. تمام ایران را دیده‌ام. امکان ندارد بازیکنی را ندیده باشیم. کار خود را درست انجام دادیم. به احتمال ۹۹ درصد، دیگر ادامه نخواهم داد. با هر نتیجه‌ای که از مکزیک برگردم دیگر کار نخواهم کرد. علاقه ندارم در موارد جزیی و پیش پا افتاده ورود کنم. در شأن خودم نمی‌بینم. مشکل باید از وزارت ورزش حل شود. تا زمانی که نگاه به تیم ملی همین باشد دیگر از ۱۷ تیرماه سمت تیم ملی نخواهم آمد. بسیار دوست دارم با همین تیم به جوانان هم بروم. اما دیگر خسته شده‌ام. این همه وقت گذاشتم توهین و تهمت شنیدم. شب نامه برایم فرستادند. تا زمانی که مربی ایرانی با یک برگ کاغذ مربی می‌شود همین است. دوست دارم این سد شکسته شود.

مظفری ادامه داد: دوست داشتم بدانم مفاد قرارداد ولاسکو چیست. اصلا با مبلغ آن کاری ندارم که ۱۲۵ برابر من است. حتما این فاصله بین ما هست. اما دوست داشتم بدانم خط قرمز من کجاست. شاید فردا خواستم بروم کشور دیگری کار کنم. هر چه می‌خواهیم باید خواهش کنیم. اما یک مربی خارجی دستور می‌دهد. این تفاوت ماست. تنها از مردم می‌خواهم به خاط زحمات بازیکنان دعایمان کنند. مطمئن هستم که این تیم با دست پر بر می‌گردد و قهرمان دنیا می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.