ایساکو در فروش قطعات رکوردزنی کرد

۹ م دیماه ،

علی نمکین- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو

ایساکو در فروش قطعات رکوردزنی کرد

ایساکو در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یک‌ بار دیگر در تاریخ ۳۵ ساله خود، رکورد فروش ماهانه را در آذر ماه سال جاری شکست.

به گزارش «عصرخودرو»، به نقل از ایکوپرس علی نمکین مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام این مطلب افزود: با وجود بعضی محدودیت‌ها بین المللی، شرکت ایساکو با تامین بخش عمده‌ای از قطعات مورد نیاز خود از منابع و قطعه‌سازان داخلی، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای رهنمودهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو توانست در سی‌و پنجمین سال تاسیس شرکت، رکورد فروش بی‌سابقه دیگری را در کارنامه خود ثبت کند.

وی با تکیه مجدد بر این‌که شکستن رکورد فروش، نشانگر عزم راسخ و تلاش کارکنان و مدیران شرکت برای تامین قطعات کیفی و استاندارد به منظور ارتقای رضایت مشتری در بازار خدمات پس از فروش است، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف شرکت، توسعه کیفیت و کمیت شبکه خدمات پس از فروش متناسب با گستردگی جغرافیایی و کسب سهم بازار مناسب در راستای اطمینان بخشی به مصرف‌کنندگان برای تهیه و استفاده از قطعات یدکی اصلی و مناسب از نظر کیفی و قیمتی است.

نمکین همچنین گفت: ایساکو باز هم تا پایان سال برای افزایش کسب سهم بازار قطعات تلاش خواهد کرد و این رشد در سال آتی نیز ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است، فروش سال جاری که تاکنون محقق شده، رشد ۲۳ درصدی نسبت به فروش سال قبل را نشان می‌دهد.

شنبه ۹ دى   ۱۳:۵۶

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.