“ایستوود” سخنرانیش را ماست مالی کرد

کلیت ایستوود سخنرانی پنج شنبه گذشته خود درباره ی اوباما را ماست مالی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛سخنرانی تند پنج شنبه ی گذشته کلیت ایستوود در همایش جمهوری خواهان زیاد به مذاق طرفداران اوباما خوش نیامد.حرفهایی که ایستوود با صندلی خالی اوباما در آن همایش زده بود از شخصیت محافظه کار او بعید بود.
حالا بعد از گذشت حدود یک هفته از آن سخنرانی و بعد از کامن تهای مختلفی که در فضای  مجازی درباره ی این سخنرانی  منتشر شده است،” کلیت ایستوود “به فکر این افتاده که شاید سخنرانیش بیش از حد تند بوده و پی رفع و رجوع کردن آن برآمده است.
“کلینت ایستوود “در مصاحبه ای اذعان داشت که ایده ی این سخنرانی تنها چند ساعت قبل از ساعت همایش به ذهنش رسیده و تصمیم استفاده از صندلی خالی را در دقیقه ی ۹۰ گرفته است.
وی همینطور اظهار کرده که هیچ تجربه ای در سخنرانی نداشته و حتی در دوران شهردار بودنش هم سخنرانی در کار نبوده است. وی همچنین اضافه کرد اگر کسانی زیاد سخنرانی او را نپسندیده و شوکه شده اند حتما چپگرا بوده اند.
ایستوود در این مصاحبه گفت:”ایده ی استفاده از صندلی خالی زمانی به ذهنم رسید که در پشت صحنه ی محل برگزاری همایش تامپای فلوریدا در حال انتظار بودم.مسئولان همایش از من در مورد جزئیات همایش سوال کردند،آنها بیشتر مردم را سبک سنگین می کنند،اما من به آنها گفتم: شما نمی توانید با من هم همان کار را بکنید،برای اینکه نمی دانم که چه خواهم گفت. قرار بود که سخنرانی من متفاوت از تمام سخنرانی های از پیش نوشته شده باشد ؛ چون من نماینده ی مردم این جامعه هستم.درست است که یک فیلمساز هستم ، اما همان احساساتی را دارم که مردم حاضر در همایش داشتند.”
ایستوود گفت که رامنی در پشت صحنه از او تشکر کرد.
ایستوود این سخنان را در حال بیان کرده که همه پس از سخنرانی روز پنج شنبه آن را از پیش طراحی شده میدانستند. حال گویا این آقای محافظه کار قصد دارد با این سخنان تا حدی دل چپ گراها راز به دست آورد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.