ایستگاه راه آهن شیراز به استقبال گردشگران رفت

۲۸م اسفند ،

مهرداد انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین با هدف معرفی فرهنگ نوروز و جاذبه های گردشگری استان فارس غرفه هایی در کنار عرضه سایرخدمات مانند فروش بلیت و اعزام خودرو با قطار، در ایستگاه راه آهن شیراز درحال فعالیت است.

وی بیان کرد:در آستانه فصل سفرهای نوروزی، کل مسیرهای ریلی استان فارس از نظر ایمنی مورد بررسی قرار گرفته است و کارکنان اداره کل راه آهن فارس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم می باشند.

مدیرکل راه آهن فارس در بخش دیگری از مطالب خود اظهار کرد:با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، ۸۴ واگن مسافری و یک رام ریل باس به بهره برداری رسیده است که یک رام قطارآن به زودی در محور شیراز اصفهان فعال خواهد شد.

انصاری گفت:این قطار متشکل از پنج واگن دو طبقه است و هر یک از واگن ها از ظرفیت حمل ۱۰۸ مسافر برخوردرا است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت قطار ˈمارالˈ درخطوط ریلی استان فارس در نیمه دوم اسفند جاری بیان داشت: در صورت استقبال گسترده از سه رام قطار فعال در این خطوط تلاش خواهد شد که بهره گیری از قطار اتوبوسی در ایام تعطیلات نوروز آغاز شود.

مدیرکل راه آهن استان فارس ادامه داد:هم اکنون هرهفته ۲۰ حرکت رفت و برگشت در مسیر شیراز به تهران و برگشت در خطوط ریلی استان در جریان است.

انصاری شماره تلفن ۱۵۳۹ را به عنوان خط ارتباطی مردم استان فارس با راه آهن برای اطلاع از برنامه حرکت قطارها و طرح دیدگاه ها عنوان کرد. ک/۳

۲۰۲۶ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.