ایستگاه مطالعه در بانک مسکن خوزستان

۱۱م آذر ،

بینا- مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از راه اندازی ایستگاه مطالعه در شعبه مرکزی این بانک در اهواز به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی خبرداد.

عباسعلی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان است به گونه ای که دیگر مشتریان شعبه مرکزی اهواز که یکی از پرمراجعه ترین شعب بانکی در استان به شمار می رود در حالت انتظار برای رسیدن نوبت خود، اقدام به کتابهای مفید و مناسب خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح می خواهیم مشتری و یا مراجعه کننده از زمان توقف خود در شعبه حداکثر استفاده را ببرد به همین منظور نیز کتابهایی با حجم کم و موضوعهای خواندنی و متنوع انتخاب شده تا مطالعه کننده در زمان کوتاهی که در اختیار دارد بتواند کتاب مورد نظر خود را مطالعه کند.
شفیعی با اشاره به اینکه شعبه مرکزی برای این طرح به عنوان پایلوت انتخاب شده است، تصریح کرد: در صورت موفقیت این طرح در شعبه مرکزی اهواز سعی خواهیم کرد در شعب درجه دو و شعب مرکزی شهرستانها نیز این طرح را اجرا کنیم و گامی هر چند ناچیز در راستای گسترش سرانه مطالعه در استان خوزسنان  برداشته باشیم.
مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان عنوان کرد: بخشی از کتابهای ارائه شده در ایستگاه مطالعه مربوط به رعایت مولفه های حقوق شهروندی بوده که به صورت کتابچه و با تعداد صفحات کم در دسترس مراجعین برای مطالعه قرار گرفته است.
بانک مسکن در استان خوزستان دارای ۷۰ شعبه است

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.