ایسکو: اسم سگم را مسی گذاشته‌ام چون بهترین سگ جهان است!

فروردین ۱۴۰۳

بازیکن تازه رئال مادرید تاکید کرد هیچ دشمنی با بازیکنان بارسلونا ندارد و اینکه اسم سگ خود را از روی نام فوق ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها گرفته نشان دهنده علاقه او به بازیکنان این تیم است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، ستاره جوان تیم مالاگا که در آستانه امضای برگه قراردادش با مادرید است با تاکید بر اینکه جزو تحسین کنندگان شیوه بازی و بازیکنان رقیب دیرینه کهکشانی‌ها به خصوص لیونل مسی است، اعتراف کرد شیوه‌ عجیبی را برای ابراز ارادت خود به ستاره آرژانتینی بارسلونا انتخاب کرده است. ایسکو ۲۱ ساله گفت: اسم سگم را مسی گذاشته‌ام چون مسی را بهترین بازیکن جهان می‌دانم و سگم را هم بهترین سگ دنیا.

ایسکو در حالی به کهکشانی‌‌ها می‌پیوندد که چندی پیش در گفت‌وگو با یکی از نشریات اسپانیا به انتقاد از رویکرد خودخواهانه مادریدی‌ها پرداخته و خودش را یک ضدمادریدیستا معرفی کرده بود. ایسکو در آن روزها همچنین از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال مادرید نیز حمله و علنا حمایت خود از کاتالان‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی لالیگا را اعلام کرد.

ایسکو یکی از تحسین‌کنندگان همیشگی شیوه بازی ژاوی و اینیستا، ۲ ستاره خط میانی بارسلونا بوده و رونالدینیو، اسطوره سال‌های نه چندان دور کاتالان‌ها را نیز به عنوان الگوی بازی خود معرفی کرده است. وی پس فردا در صورت قبول شدن در تست پزشکی رئال مادرید، با این تیم قراردادی ۵ ساله خواهد بست.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.