ایفای مسئولیت های اجتماعی با انتشار ۱۴ عنوان کتاب

شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس(اینفوتک) در راستای ایفای مسئولیت­های اجتماعی و ارتقا سطح دانش و آگاهی متخصصان حوزه­های مختلف فناوری کشور ۱۴عنوان کتاب جدید منتشر کرد.

به گزارش گروه علمیممتازنیوز، دکتر شهرام رشتی نویسنده این کتاب­ها با بیان این مطلب افزود: ما در دو سال اخیر در شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس(اینفوتک)، با راه ­اندازی یک گروه منسجم مطالعاتی، به صورت دقیق روی جدیدترین مفاهیم کاربردی حوزه­ های فناوری اطلاعات به­ ویژه در حوزه­های بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک، درحال تحقیق و پژوهش هستیم.  
وی خاطرنشان کرد: هدف ما از انتشار این کتاب­ها، ارتقا سطح دانش و آگاهی مدیران ارشد و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات است و برای این منظور سلاش می­ کنیم از جدیدترین و بهترین منابع موجود در این حوزه­های تخصصی بهره بگیریم.  
دکتر رشتی با معرفی کتاب­های منتشر شده افزود: از چهارده عنوان کتابی که در تابستان امسال توسط ما منتشر شده، چهار عنوان در حوزه تخصصی «کارت اعتباری و کردیت» می ­باشد.
وی ادامه داد:در این کتاب­ها ما به معرفی الگوهای موفق پیاده ­سازی کارت اعتباری در جهان پرداخته ایم و ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار داده­ایم.  
وی با مفید خواندن این کتاب برای متخصصان امور بانکی ادامه داد: در حوزه سلامت الکترونیک نیز با انتشار ۶ عنوان کتاب سعی کرده­ایم به بررسی روند تدوین استراتژی و پیاده ­سازی سیاست سلامت الکترونیک در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه نظیرسوئیس،سوئد،اسپانیا،اتریش،یونان بپردازیم تا از این منظر منبع خوبی برای تصمیم گیران و متولیان حوزه سلامت الکترونیک در اختیار قرار دهیم.
دکتر رشتی با اشاره به انتشار سه کتاب در حوزه توانمندسازی بازنشستگان و شاغلین افزود:ما با هدف ایفای مسئولیت­های اجتماعی کماکان به این روند ادامه خواهیم داد و امیدواریم به زودی کتابهای جدید دیگری نیز منتشر کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهیم./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.