ایمنا رسانه جامع مدیریت شهری کشور شود/ اصفهان شناسنامه ایران است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۶۸۹۷۵

ایمنا رسانه جامع مدیریت شهری کشور شود/ اصفهان شناسنامه ایران است

صفار هرندی در غرفه خبرگزاری ایمنا مطرح کرد:

ایمنا رسانه جامع مدیریت شهری کشور شود/ اصفهان شناسنامه ایران است

خبرگزاری ممتاز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:ایمنا رسانه جامع مدیریت شهری کشور شود.

جمعه ۲۳ آبان – ۱۱:۴۱

به گزارش ایمنا، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری ایمنا بازدید کرد.
وی ضمن آشنایی با نحو عملکرد این خبرگزاری اظهار داشت: وقتی اصفهان نصف جهان محسوب می‌شود خبرگزاری آن نیز باید همین گونه باشد.ایمنا تراز مسائل مدیریت شهری را به سمت ملی سوق دهد. این حرکت اصفهان را بیش از گذشته رأفت می‌بخشد. در دنیا اصفهان کمتر از ایران شناخته شده نیست و چه بسا برخی ایران را با نام اصفهان بشناسند و از سوی دیگر ایمنا باید رسانه جامع مدیریت شهری کشور شود.
وی در خصوص پیام امسال نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مبنی بر رسانه، آزادی مسؤلانه اظهار داشت: بهره گیری صحیح از آزادی کار بسیار دشواری می‌شود. همیشه گفته شده است که دشمن آزادی، آزادی است، بنابراین این مسئله بهره گیری هنرمندانه می‌طلبد. گاهی با سوء استفاده از مفهوم آزادی که در اختیار افراد قرار دارد، به جای فرصت سازی دست به فرصت سوزی می‌زنند.
وی با تبیین فرصت سوزی رسانه‌ای در ادامه افرود: با استفاده از فرصت آزادی طعنه به مقدسات مردم زدن، فرصت سوزی محسوب می‌شود. رسانه‌ها باید به نحوی عمل کنند که در جایگاه متهم قرار نگیرند.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.