ایمن سازی و iبهسازی راهها در دستور کار جدی اداره کل راه و ترابری تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

ایمن سازی، iبهسازی و روکش آسفالت آزادراهها، بزرگراهها و راههای اصلی استان تهران در دستور کار جدی ما قرار دارد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، فریبرز واحدی مدیرکل راه و ترابری استان تهران در این باره گفت: تاکنون ۶۰ در صد تعهداتی که از ابتدای سال برای خود هدفگذاری نموده بودیم، محقق شده است.

وی با اشاره iبه اعتماد بخش خصوصی iبه اداره کل راه و ترابری استان تهران و اجرای پروژه ها بدون دریافت اعتبارات کامل گفت: مشاوران و پیمانکاران با وجود کمبود بودجه همهی فعالیتهای خود را انجام داده و پروژه ها را پیش برده اند.

وی درباره پیشرفت پروژه های اجرایی این اداره کل تصریح نمود: ۶ خطه نمودن محور چیتگر iبه اتمام رسیده تا یک ماه آینده iبه iبهره برداری خواهد رسید، همچنین تقاطع های بزرگ شهر قدس و خاور شهر از پروژه های شاخص استان تهران نیز با سرعت مطلوبی در حال اجرا بوده و تقاطع خاورشهر iبه اتمام رسیده و آماده iبهره برداری است.

واحدی در پایان iبه خارج شدن شمال شرق تهران از بن بست اشاره نموده و گفت: یکی از خواسته های مردم تهران اتصال جاده امام رضا (ع) iبه بزرگراه شهید بابایی بوده که بحمدا… پروژه اتصال پاکدشت iبه بزرگراه شهید بابایی در دست اجرا بوده، قطعه یک آن با سرعت مناسبی اجرا شده که پروژه مذکور شمال شرق تهران را از بن بست خارج نموده و iبه محور تهران- سمنان- مشهد متصل می نماید./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.