ایمون زاید: دوست ندارم در مورد ناکامی پرسپولیس مطلب بنویسم/ من تازه آمده ام،از قدیمی تر ها بپرسید که چرا تیم نتیجه نمی گیرد

به گزارش خبرآنلاین؛ایمون زاید. توقع گلزنی از او زیاد است.هواداران طور دیگری به او نگاه می کنند و انتظار دارند در هر بازی برای آنها هت تریک کند. البته زاید به هواداران قول داده بود که در بازی با تراکتورسازی این کار را برای آنها انجام بدهد اما نتیجه دیگری در این بازی رقم خورد تا زاید این واکنش را نشان دهد:«وقتی ۴ تا گل خوردیم دیگر نشد تا من هت تریک کنم.»
به نظرت چرا پرسپولیس به این روز افتاد؟الان تیم شما در رده سیزدهم جدول رده بندی است.
من نمی توانم در این مورد نظری بدهم.من از ماه ژانویه عضو تیم شدم و از فوریه هم برای پرسپولیس بازی کردم.بهتر است این را از بازیکنانی که قدیمی تر هستند بپرسید.البته شک نکنید که بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند ولی خب فوتبال است دیگر.
چند وقتی است که برای extra time یادداشت نمی نویسی.

اتفاقا تصمیم گرفته ام در همین هفته برای آنها یادداشت بنویسم.
و این یادداشت تو در چه موردی است؟۴ تا گل خوردن پرسپولیس؟نتایج بدی که گرفته است؟
نه؟من نمی خواهم در مورد ناکامی بنویسم.دوست دارم در مورد الهلال،تماشاگران پرسپولیس و اتفاقات خوشایندی که افتاده بنویسم.به هر حال لیگ برای بازیکنان ما دیگر اهمیت زیادی ندارد.شاید یکی از دلایل این نتایج همین موضوع باشد.
تو به هواداران پرسپولیس قول داده بودی که مقابل تراکتورسازی هت تریک می کنی.اما این اتفاق نیفتاد.
وقتی ۴ تا گل خوردیم دیگر امکان این کار وجود نداشت.به هر حال من تمام تلاشم را کردم که در این بازی گل بزنم.البته به نظر خودم عملکرد بدی نداشته ام.من در لیگ قهرمانان آقای گل هستم و درلیگ برتر هم ۵-۴ گل زدم.می خواهم به همین روند خوب ادامه بدهم و برای پرسپولیس گل بزنم.
نظرت درباره بازی با الهلال چیست؟
الهلال یکی از تیم های بزرگ آسیا است.تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی می آیند.می خواهم برای آنها گل بزنم تا خوشحال به خانه هایشان برگردند.
با نتایجی که پرسپولیس گرفته است فکر نمی کنی این تیم به دسته اول سقوط کند؟
دسته یک؟نه بابا،فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد.
۲۵۱ ۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.