ایمون: پیروزی دربی مثل حس بازی در بارسلونا بود

۳ م دیماه ،

مجله اینترنتی برترین ها

تماشا: پایگاه اینترنتی IRISTIMES.COM، پایگاه اینترنتی ایرلندی فوتبال گزارشی از آخرین وضعیت ایمون زاید بازیکن سابق پرسپولیس نوشته است. در این پایگاه اینترنتی از حضور ایمون زاید در یکی از تیم های اماراتی خبر داده شده. در این گزارش در ابتدا اشاره ای به وضعیت این بازیکن در ایران و پرسپولیس شده: «او بعد از جدایی از پرسپولیس با یک تیم اماراتی به توافق رسیده و توافقات اولیه هم حاصل شده است.

 البته مشخص شدن وضعیت او با تیم اماراتی بستگی به شرایطش با پرسپولیس دارد. این بازیکن منتظر فسخ قرارداد رسمی اش با باشگاه پرسپولیس است و تا زمانی که کارهای اداری اش را انجام ندهد نمی تواند قرارداد خود را در امارات به ثبت برساند.

زاید در این مورد گفت: «۹۹ درصد کارهای جدایی من از پرسپولیس انجام شده و مشکل خاصی ندارم. من فقط منتظر این هستم. قرار است که فدراسیون فوتبال ایران کارت بازی ام را صادر کند تا بتوانم قراردادم را ثبت کرده و بازی کنم. قرار است یک قرارداد شش ماهه با این تیم امضا کنم و البته این قرارداد تا یک سال قابل تمدید است.»

او از روزهایی که در ایران گذرانده راضی است اما تحریم و افزایش قیمت های کشورمان او را بسیار اذیت کرده است. او برای دریافت حقوقش از باشگاه با مشکل مواجه بوده است اما به نظر می رسد که در امارات می تواند اوضاع متفاوتی را تجربه کند: «استاندارد زندگی در اینجا بسیار بالاتر بوده و آب و هوا هم مناسبتر است.»

او بعد از جدایی از پرسپولیس از داخل ایران چند پیشنهاد داشته و تیم های آمریکایی هم به او پیشنهاد داده بودند. با این حال او از میان پیشنهاداتش، پیشنهاد اماراتی ها را قبول کرده است. زاید می گوید که سبب آمدنش به امارات مسائل مالی نیست.

 «زمانی که در لیبی بودم در تیمی بازی می کردم که اصلا در آنجا خوشحال و راضی نبودم. آنها دو بار با من تماس گرفتند واز من خواستند که برگردم و مبلغ بسیار بالایی به من پیشنهاد دادند. وقتی مبلغ پیشنهادی آنها را شنیدم بسیار متعجب شدم و فقط توانستم بگویم «وای». با اینحال حاضر نشدم که به این تیم بروم. آنها برای من بهترین هتل را گرفتند و گفتند خانه ام را در بهترین نقطه شهر می گیرند و امکانات بسیاری را در اختیارم گذاشتند. حتی رئیس جمهور با من صحبت کرد و گفت که می توانم برای تفریحات به ویلای او بروم اما حاضر نشدم به این تیم بروم چون برایم همه چیز نیست.»

زاید در ایران هم روزهای سختی را گذرانده است: «من از روز اول تمرین خودم را نشان دادم اما چون مربی تازه به این تیم آمده بود من را نمی شناخت. من از اولین تمرینات سعی کردم خودم را نشان بدهم. مربی تیم سر تمرین پیش من آمد و پرسید تو کی هستی؟ من هم گفتم بازیکن این تیمم و قرارداد دارم.» سوال بعدی او بسیار من را ناراحت کرد: «او از من پرسید در چه پستی بازی می کنی.» من پیش خودم گفتم: «وای خدای من، این اتفاق نمی تواند برای من بیفتد.»

دربی تهران
این شانس برای زاید چند هفته بعد و در یک بازی بزرگ بود. زاید در این بازی هت تریک کرد و بعد از این هت تریک همه چیز برای زاید عوض شد. «حدود ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و برد ما در آن بازی یک جشن واقعی بود. شما این احساس را نمی توانید در هر تیمی تجربه کنید. باید در تیمی مثل بارسلونا یا مانند آن باشید تا این احساس را داشته باشید.»

او ادامه داد: «به هر حال یک روز بعد از این بازی بعضی از بازیکنان پرسپولیس آمدند و با من صحبت کردند. آنها بسیار نمی توانستند انگلیسی صحبت کنند و من واقعا گیج شده بودم. من با خودمفکر کردم آنها از کجا آمده اند. بعد از این اوضاع بهتر شد. من ایران را دوست دارم. مردم آن واقعا مهربان می باشند و بسیار دوستانه رفتار می کنند اما اگر در فوتبال گل نزنی یا هت تریک نکنی فوتبال تو را دوست ندارند.»

زاید اعتقاد دارد، امکان دارد که باز هم به این برگردد اما زمان آن مشخص نیست. یکی از برنامه های فوتبالی او این است که به آمریکا برود و در MLS بازی کند تا بتواند گرین کارت بگیرد. «من تازه ۲۹ سالم است و برنامه های بسیاری در فوتبالم دارم. بهترین سال های زندگی حرفه ای من مانده و می خواهم در این سال ها گل بزنم.»

زاید علاوه بر فوتبال به فکر تحصیلش هم هست. او دنبال گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در امور مالی است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.