ایمیلتان را با دوربین چک کنید !

یک شرکت ژاپنی تولید کننده دوربین یک دوربین جدید عرضه کرده که دارای سیستم عامل اندروید است.

دوربین جدید شرکت ژاپنی نیکون با طراحی ساده ” هدف بگیر و شلیک کن” دارای سیستم عامل اندروید است که علاوه بر برخورداری از قابلیت اتصال داخلی به سادگی و سرعت می توان عکسها را از اینترنت آپلود کرد و به اشتراک گذاشت.

این دوربین دارای نسخه کامل اندروید ۲٫۳ است، به این معنا که در دوربین خود دسترسی به جی میل، نقشه، پلی استور”Play Store” ( مرکز دانلود و خرید برنامه های اجرایی اندروید) و تمام آنچه را که اندروید در تلفنهای هوشمند ارائه می دهد در دارید اما به طور مسلم این دوربین از خدمات تماس پشتیبانی نمی کند.

دوربین جدید S800c نیکون دارای قابلیت اتصال Wi-Fi است اما نمی توان با استفاده از آن تماس تلفنی برقرار کرد.

جدا از سیستم عامل این دوربین دارای قابلیت زوم ۱۰ برابر ، حسگر قسمت پشت، تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی، جی پی اس، ویدئو ۱۰۸۰p و فیلترها و حالتهای عکاسی معمول است.

این دوربین با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه شده و باید دید که توسعه دهندگان اندروید چه تدابیری برای آن به کار برده اند، آیا این دوربین می تواند تصاویر بهتری ارائه دهد یا به واسطه معماری باز فراهم شده توسط اندروید می تواند کارهای جالبی انجام دهد یا صرفا این دوربین می تواند راهی برای آپلود کردن سریع تصاویر در سایتهای اینترنتی باشد؟

شرکت نیکون اخیرا دو مدل جدید از دوربینهای خود را معرفی کرده است یکی مدل P7700 با زوم روشن F/2-4 7x، حسگر ۱۲ مگا پیکسلی، ال سی دی بزرگ و کنترلهای دستی است که با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شده و فقدان امکان موقعیت یاب ماهواره ای و هرگونه تصویر یاب می تواند شانس این دوربین در بازار را به خطر بیاندازد.

محصول دیگر این شرکت دوربین S01 است که شبیه دوربینهای ساده دیجیتالی اواسطه دهه ۲۰۰۰ است. این دوربین ۷٫۸ سانتیمتر عرض و ۵٫۳ سانتیمتر طول و همچنین ۱٫۷ سانتیمتر ضخامت دارد که موجب می شود کاملا یک دوربین جیبی تلقی شود.

این دوربین با یک زوم اندک و یک حسگر کوچک با قیمت ۱۸۰ دلاری عرضه شده و مشخص نیست که آیا تصویر آن می تواند بهتر از تلفنهای هوشنده امروزی باشد یا خیر.

هر سه دوربین در ماه سپتامبر وارد بازار می شوند.

نیکون شرکتی چندملیتی است که مقر آن در توکیو پایتخت ژاپن است. نیکون در زمینه تولید دوربین عکاسی و عدسی‌های اپتیک فعالیت دارد. ابندا با نام نیکور محصولات اپتیک خودرا ارائه می‌داد. در سالهای قبل از جنگ جهانی اول تهیه لنزها و تلسکوپها و پریسکوپهای جنگی و زیردریایی و همچنین دوربینهای چشمی وعکاسی تخصص این شرکت بود.

این شرکت تاکنون بیشترین تعداد لنز و دوربین را در دنیا تولید کرده و ۲۸ سال متوالی برنده بهترین و با کیفیت‌ترین لنز و دوربین از فستیوال عکاسی DIWA و فستیوالهای جهانی بوده است.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.