ایمیل به زاکربرگ فقط با پرداخت ۱۰۰ دلار!

۲۴م دیماه ،

فاوانیوز: فیس‌بوک به بعضی از کاربران خود پیشنهاد داده تا با پرداخت ۱۰۰ دلار شانس ایمیل زدن به مارک زاکربرگ مدیر عامل این شرکت را پیدا کنند.

اگر چه برای ایمیل زدن به زاکربرگ به طور عادی محدودیتی وجود ندارد، اما کاربران با پرداخت این مبلغ مطمئن خواهند شد که پیامشان روانه صندوق پست الکترونیک زاکربرگ خواهد شد و نه صندوق دریافت هرزنامه ها و سطل آشغال آن.

به گزارش فاوانیوز به نقل از آی تی ایران؛ این اولین بار است که مدیر یک شرکت فناوری بزرگ به چنین روشی برای کسب درآمد و جلب نظر کاربران دست می زند. پیش از این فیس بوک به اشخاصی که دوست کسی نیستند، اما می خواهند برای او ایمیل بفرستند امکان داده بود با پرداخت یک دلار از چنین خدماتی بهره مند شوند.

مدیران فیس بوک هدف از ارائه چنین خدماتی را تسهیل دسترسی کاربران خود به فرصت های شغلی و حرفه ای دانسته اند، اما بسیاری از کاربران معتقدند در پیش گرفتن چنین شیوه هایی در نهایت به نقض حریم شخصی کاربران منجر می گردد. خدمات اخیر به طور آزمایشی تنها در آمریکا ارائه شده و استفاده از آن تنها برای یک بار در هفته ممکن است.

با توجه به اینکه ۱۶ میلیون نفر از کاربران فیس بوک زاکربرگ را تعقیب می کنند، صرف چنین هزینه ای ازسوی آنها برای نامه نگاری با زاکربرگ می تواند بسیار پولساز باشد.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.