اینترمیلان طلسم عدم پیروزی در سن سیرو را شکست

کسب این پیروزی دشوار در دیدار یکشنبه شب نه تنها به ناکامی اینتر در خانه پایان داد، بلکه باعث شد تا این تیم در مکان سوم جدول و کورس رقابت بر سر قهرمانی لیگ فوتبال ایتالیا قرار گیرد.

اینتر و آث میلان دو رقیب همشهری در سه بازی اول خود در لیگ ، در سن سیرو ورزشگاه مسترک خود موفق به پیروزی نشده بودند و این امر باعث شده بود تا رسانه های ایتالیا این ورزشگاه را نفرین شده بخوانند.

اما پس از آنکه میلان در اواسط هفته ،بار سنگین عدم پیروزی در خانه را از دوش خود برداشت و دو صفر کالیاری را مغلوب کرد اینتر نیز با یک عملکرد قوی راه رقیب همشهریش را دنبال کرد و شاگردان ˈ آندریا استراما سیونی ˈ موفق شدند به چهارمین پیروزی در شش بازی خود دست یابند.

ˈ دیه گو میلیتو ˈ مهاجم اینتر در دقیقه ۱۷ به دنبال یک خطای هند در محوطه جریمه قفل دروازه فیورنتینا را بازکرد . سپس نوبت آنتونیو کاسانو شد تا امیلیانو ویویانو دروازه بان بنقش پوشان را برای دومین بار مغلوب کند.

یوونتوس که در دیدار شنبه چهار بر یک رم را در هم کوبید و رکورد شکست ناپذیریش را به ۴۵ بازی افزایش داد اکنون با ۱۶ امتیاز صدرنشین سری آ است .

پس از یووه ، ناپولی تنها به دلیل تفاضل گل در مکان دوم قرار دارد و اینتر و لاتزیو نیز با ۱۲ امتیاز و به دلیل مشابه در مکانهای سوم و چهارم قرار دارند .

مترجمام ۱۴۰۳ **۱۹۱۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.